Gjest Gjest_Sophie_* Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Hei! Jeg lurte på om noen kan anbefale meg en god hårkur? Kriterier: Jeg er blond, så den bør ikke etterlate seg fæle fargeskjær. Håret mitt er blitt ganske tynt etter farging (eller, hårstråene er fremdeles ganske tykke, men jeg har mistet en del hår. Jeg mister fra før av ganske mye hår), litt slitt og blir svært fort fett. Det siste prøver jeg å løse ved og venne håret mitt til mindre hårvask (VANSKELIG!). Kuren bør ikke overstige 400,- kroner. Og så er det en ting til jeg lurer på som noen der ute kanskje kan ha svar på: Jeg har albinisme, dvs. at håret mitt ikke inneholder fargepigment. Det er derfor helt hvitt. Jeg har farget det i mange år, og har nå avfarga håret kraftig for å få igjen den blonde fargen. Blondt hår får jo som kjent ganske fort fæle fargeskjær som grønt og lilla. Spørsmålet mitt er: Kan en med albinisme sitt hår ha noen forskjell? Altså, ettersom det ikke har fargestoff slik "normale" sitt hår har. Takker masse, masse for svar på forhånd!
Gjest Gjest_sani_* Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Hei. Er selv blond. Anbefaller deg Joico K-Pak Intense Hydrator Treatment for Dry, Damaged Hair 250ml. Glimrende ghårkur. På strawberrynet koster den rundt 120, mens frisør rundt 350 :-)
Skylines Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Jeg liker veldig godt Kerastase Chroma Riche. Det er en kur for farget og følsomt hår. Håret føles mykt ut etterpå, med mer glans. Lukter godt også. Koster ca 350 hos frisør, ca 200 hos Feel Unique tror jeg.
Sarah_83 Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Hei. Er selv blond. Anbefaller deg Joico K-Pak Intense Hydrator Treatment for Dry, Damaged Hair 250ml. Glimrende ghårkur. På strawberrynet koster den rundt 120, mens frisør rundt 350 :-) Signerer her. Grunnen til at denne hårkuren er så bra for oss blonde jenter er at den tilfører håret proteiner, noe blonde jenter trenger. Jeg kjøper den på http://www.beautybay.com/ Lite fraktkostnader og de leverer raskt.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Hei. Er selv blond. Anbefaller deg Joico K-Pak Intense Hydrator Treatment for Dry, Damaged Hair 250ml. Glimrende ghårkur. På strawberrynet koster den rundt 120, mens frisør rundt 350 :-) Enig! Den er fantastisk, og så lukter den så godt! Jeg handler og på SN.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå