Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tenkte jeg skulle starte en ny tråd. Leser så mange tråder om kjærlighetssorg, kjipe kjærester osv, derfor så tenkte jeg at jeg skulle lage en "skrytetråd". De fleste av oss har jo så klart verdens beeste kjæreste.. Så her kan vi skrive hva vi verdsetter mest i forholdet, og hvorfor akkurat vår kjæreste er den beste i hele verden! :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo starte jeg da.. :)

Jeg synes selv jeg har verdens beste kjæreste.. Vi har jo våre opp- og nedturer i blant, men stort sett er vi enige, og verdens beste venner!

Det jeg liker best ved han er at han er utrolig søt og kjekk, og veldig sexy! Han er koselig og utrolig omsorgsfull. Passer på så jeg har det bra hele tiden. Er en god samtalepartner, og hjelper meg alltid, dersom det skulle være noe. Står ofte opp tidlig om morgenen, for å kjøre meg til jobb, til tross for at han har fri/ kan sove lengere, og jeg begynner klokken 07..

Får ofte roser av han, og han forteller meg hver eneste dag at han elsker meg! :yvonne:

Dessuten er han en rolig person, han kan irritere seg over meg, men jeg har aldri hørt han kjeftet eller noe.. (kanskje det er jeg som er snill? Neida :gjeiper: )

Vi har vært sammen i nesten 6 år, og han sier at han liker meg bare bedre og bedre for hver dag - og det er gjensidig!

Gjest Gjeste
Skrevet

Hei :)

Helt enig med deg :) Det er mange tråder med problemer, så vi trenger noen positive innimellom også :)

Tja... Kan si så mangt om kjæresten min. Vi har kjent hverandre i 10 år, men vært gjennom så utrolig mye før vi ble sammen. Og det vi har vært gjennom hadde nok fort mange menn til å løpt på dør. Men den gang ei. :) Jeg ville gjort det samme for han, og nå i ettertid har det gjort forholdet kjempesterkt.

Syns det er de små tingene, som at han har lært meg å kjenne. Til og med de sidene av meg, som jeg ikke helt har oppdaget selv. Det at du merker at du blir verdsatt - noe jeg ikke har vært vant til fra tidligere forhold, det betyr masse...

Skrevet

Det jeg liker aller best ved kjæresten min er at han er utrolig hjelpsom og omsorgsfull, og ikke minst: han er glad i meg for den jeg er. Endelig føler jeg meg "fri", jeg føler jeg kan utfolde meg og slipper å tenke på at jeg er for stygg eller for tykk. Dessuten er han veldig søt, f.eks når han kom hjem her om dagen og sa at han skulle spandere spa på meg, bare fordi jeg fortjener det. :yvonne:

Jeg liker også at det er rom for å krangle, diskutere og ikke være enige. Vi kan krangle så busta fyker, tvert i mot: det gjør at forholdet vårt blir sterkere. Våre uperfektheter gjør at vi utfolder hverandre, og akkurat dét liker jeg veldig godt.

Uansett, jeg liker det faktum at vi kan tilbringe masse tid sammen uten å gå lei, og at vi har våre faste ritualer som sikkert virker spesielle på andre. Jeg liker at vi deler humor, og ofte også intern humor. Herlig!

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Godt å se at det er flere som har den beste kjæresten som finnes! :) .. Så finnes det vel flere av sorten :)

Skrevet

Jeg elsker kjæresten min mer enn jeg trodde var mulig, og følelsene blir bare sterkere og sterkere. Det er gjensidig.

Jeg elsker kjæresten min, og jeg elsker måten han elsker meg på. Han er så utrolig trygg og stabil, men er samtidig ikke redd for å vise følelser. Han forteller meg mange ganger om dagen at han elsker meg, til og med når han våkner litt til om natten. Han er verdens beste samtalepartner og støtter meg i tykt og tynt. Han har et smittende humør, og jeg blir glad bare av å tenke på ham. Han overrasker meg til stadig med de søteste ting: kjærlighetslapper, stearinlys, hjemmelagde middager etc.

Det beste av alt er at vi akkurat har forlovet oss og at vi skal gifte oss. Ingenting gjør meg lykkeligere enn tanken på å tilbringe resten av livet med ham. Og det er gjensidig.

Gjest Gjest
Skrevet

Kjæresten min! Han er fantastisk. Han trenger all skryt han kan få!

Selv om forholdet vårt ikke alltid er en dans på roser, så gir han ikke opp! Jeg er så glad vi kom oss gjennom den første tiden av forholdet som var veldig turbulent, selv om det var han som hadde bæsja på leggen, ga han meg ikke opp selv om jeg var såret og skuffet i lang tid. I i like lang tid hadde jeg problemer med tilliten, men han var der fremdeles, og tilliten har vi klart å bygge opp igjen, og forholdet er nå, 3 år etter, sterkere og dypere enn noen gang.

Han er så søt, etter middag og jeg er mett og daffer på sofaen, går han innimellom på kjøkkenet og overrasker meg med å ha vasket opp, det setter jeg pris på!

Hver kveld før vi legger oss, er tannbørsten min klar med tannkrem på, søtt!

Jeg får stadig en melding om hvor gla han er i meg, selv om han stresser på jobb.

Kjæresten min er utrolig kjekk, har en flott kropp, deilige armer som passer på meg, vi har våre issues, men gud bedre som jeg elsker den gutten. For meg.. er han perfekt!

Gjest fishy
Skrevet

Kjæresten min er verdens søteste :rødme:

Folk som ikke kjenner han som jeg gjør ville nok aldri brukt det ordet om han, men under den kjekke og litt kalde overflaten så er det et ekte følelsesmenneske!

Han elsker å ta vare på meg, gjøre små ting for meg, stryke på hele kroppen min og hviske i øret mitt hvor god jeg er. Han er verdens beste samtalepartner, vi kan bare ligge og prate i timesvis. Eller bare ligge og kose med hverandre og ikke si noenting. Jeg er lykkelig hver dag vi er sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...