Gjest hege Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Jeg har nettopp fått meg en ny kjæreste. Kommentarene og holdningen til plastisk kirurgi har ikke akkurat positive. Jeg har derfor ikke klart å fortelle han at jeg har forstørret brystene. Men jeg vet jo at tiden nærmer seg for at jeg må fortelle det, men vet ikke hvordan???
Gjest lelsi Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Er han glad i deg og liker åssen du ser ut (noe jeg regner med han gjør siden han er kjærste med deg) respekterer han nok valget digg også. Et forhold skal jo bygge på ærlighet, så jeg syns du skal fortelle han det med en gang Liker han det ikke fortjener han ikke deg uansett!
Gjest *Twinklestar* Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Er han glad i deg og liker åssen du ser ut (noe jeg regner med han gjør siden han er kjærste med deg) respekterer han nok valget digg også. Et forhold skal jo bygge på ærlighet, så jeg syns du skal fortelle han det med en gang Liker han det ikke fortjener han ikke deg uansett! *signerer*
Gjest ts Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Takk for tilbakemeldinger. Ja jeg har bestemt meg for å fortelle det i morgen. Kan ikke utsette det lenger...gruer meg.
Gjest *Twinklestar* Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 Takk for tilbakemeldinger. Ja jeg har bestemt meg for å fortelle det i morgen. Kan ikke utsette det lenger...gruer meg. lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 Dette lyder kjent. Jeg har hatt mine i maaaaaaange år, og har også truffet en del som har snakket i negative ordelag om plastisk kirurgi. Helt til jeg har spurt dem: "hvordan kan du vite at den personen du snakker til ikke har foretatt noen slike inngrep?" Da blir de helt rare i ansiktet, og tenker noen sekunder før de begynner og ro for harde livet. Det er jo bare og le av, og etterpå har de glemt at de egentlig var "politisk korrekte" som mente at det var en styggedom, og nysgjerrigheten tar overhånd. Etterpå hører man aldri mer om det. Fra den personen hvertfall.
Gjest Gjest_Pasta_* Skrevet 4. mars 2010 #7 Skrevet 4. mars 2010 Må bare føye til at som hankjønn så sier jeg, og dette hører jeg fra kompiser også, tilsvarende ting som typen din -- at plastisk kirurgi er "bad", ting er bedre naturlig osv. Ofte av den enkle grunn at man ikke vil at dama skal tro at hun må operere seg for å bli bra. Skulle ikke forrundre meg om han syntes det er litt stas. I think I would
Gjest kynisk Skrevet 4. mars 2010 #8 Skrevet 4. mars 2010 Må bare føye til at som hankjønn så sier jeg, og dette hører jeg fra kompiser også, tilsvarende ting som typen din -- at plastisk kirurgi er "bad", ting er bedre naturlig osv. Ofte av den enkle grunn at man ikke vil at dama skal tro at hun må operere seg for å bli bra. Skulle ikke forrundre meg om han syntes det er litt stas. I think I would Det kan se bra ut. Forandrer likevel ikke det faktum at det er en sinnsykt egoistisk ting å gjøre når barn sulter ihjel og dyr blir utryddet. Det går ann å få opp selvtilitten på å hjelpe andre, istedet for å få den opp på å operere segselv. Det er derfor mange menn ikke liker opererte damer. Fordi de blir sett på som utrolig egoistiske. Til TS: Hvorfor skal du si noe somhelst om han ikke har merket det?
Gjest Gjest_Undrende_* Skrevet 4. mars 2010 #9 Skrevet 4. mars 2010 Off topic: Egoistisk?? Min kjære kjøpte seg Harley da han fylte 30, jeg vurderer nye bryster.. Men det er sikkert bare jeg som sees på som egoistisk...? Etter 2 barnefødsler med tilsvarende lang ammingstid var det ingenting igjen. Syns faktisk jeg fortjener å føle meg bra. Tror det har blitt politisk korrekt blant gutta å si noe negativt om silikon, men at de egentlig ikke bryr seg særlig om de er ekte eller kjøpte.
Katiegirl Skrevet 4. mars 2010 #10 Skrevet 4. mars 2010 Hehe, jeg har også silikon, og samboeren min var ikke veldig positiv til plastisk kirurgi da vi møttes. Da hadde jeg hatt mine i flere år, så var lite jeg kunne gjøre med det. Første han spurte om når jeg sa at jeg hadde silikon var "hvor mye koster det å ta de ut?" :-P Nå har vi vært sammen i et år, og det er ikke snakk om de så mye, de bare er der, og han synes ikke de er stygge, men hans syntes det var unødvendig. Tror de fleste er litt på hugget når det gjelder plastisk kirurgi, jeg har hatt venner som har snakka dritstygt om silikonpupper på grunn av media, og når jeg har nevnt at jeg har så bare "woooow, de er jo så fine og naturlige og det hadde jeg aldri trodd", så jeg tror mange tror at det er snakk om to meloner klint på brystkassa, og det er det jo de færreste som tar :-P
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #11 Skrevet 4. mars 2010 Jeg fortalte det ikke, det avslører seg jo gjerne selv når man har sex. De jeg har vært sammen med hadde nok mistanke etter sex, men har likevel blitt kjempeoverrasket når de har spurt på spøk etterpå, og fått ja. Er han normalt taktfull, venter han gjerne så ikke det blir et tema akkurat i sengen. De 2 jeg var sammen med i perioden hvor jeg hadde implantater (har fjernet dem), hadde nok begge attitude i forhold til hvem som gjør slike inngrep, hvorfor og hvordan opererte bryster er, men siden ingen av fordommene passet på meg ble jeg ikke stigmatisert av den grunn. Skjønner at du er stresset for å måtte avsløre deg, det var jeg også, men velger du en bra gutt går dette bra.
Gjest brutal_mann Skrevet 4. mars 2010 #12 Skrevet 4. mars 2010 Om jeg hadde falt for en kvinne som allerede hadde plast i puppene så hadde jeg nok klart å leve med det. Men på den andre siden så vil nok en slik kvinne ha et så viden annerledes verdigrunnlag enn meg at det aldri ville skje. Så det TS må gjøre er å si det rett ut, se hva reaksjonen blir og ta ting derfra.
Gjest vrg Skrevet 4. mars 2010 #13 Skrevet 4. mars 2010 Om du ikke forteller det, så kommer han sikkert til å spørre etter hvert. Jeg har ikke silikon selv, men har flere gansker fått spørsmål om jeg har det, selv av et par av de jeg har hatt sex med. Det synes jeg er noe merkelig... Så sålenge jeg har blitt spurt om det flere ganger, så spør nok han deg også, om du vil slippe å ta opp emnet selv:)
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 4. mars 2010 #14 Skrevet 4. mars 2010 Samboeren min har silikonpupper og de er FANTASTISKE :D Store, myke, faste, detter ikke ned eller til siden fordi man tar av brystholderen +++++
Gjest ts Skrevet 4. mars 2010 #15 Skrevet 4. mars 2010 Det kan se bra ut. Forandrer likevel ikke det faktum at det er en sinnsykt egoistisk ting å gjøre når barn sulter ihjel og dyr blir utryddet. Det går ann å få opp selvtilitten på å hjelpe andre, istedet for å få den opp på å operere segselv. Det er derfor mange menn ikke liker opererte damer. Fordi de blir sett på som utrolig egoistiske. Til TS: Hvorfor skal du si noe somhelst om han ikke har merket det? Ts her. Sannheten vil uansett komme frem en eller annen gang. Jeg valgte å si det idag, fordi han fortjener han faktisk å vite det. Han spurte meg hvorfor jeg gjorde det. Jeg ga han en skikkelig forklaring. For jeg hadde en veldig god grunn til å gjøre det. Han sa han forsto meg, men ville ikke prate så veldig mye mer om det. Men jeg har ihvertfall gjort mitt. Det er jeg glad for nå.
Gjest ts Skrevet 4. mars 2010 #16 Skrevet 4. mars 2010 Om jeg hadde falt for en kvinne som allerede hadde plast i puppene så hadde jeg nok klart å leve med det. Men på den andre siden så vil nok en slik kvinne ha et så viden annerledes verdigrunnlag enn meg at det aldri ville skje. Så det TS må gjøre er å si det rett ut, se hva reaksjonen blir og ta ting derfra. Her tar du en drøy generalisering. Vær forsiktig med å dømme folk, de kan ha sine meget gode grunner til å ta slike avgjørelser som den jeg har tatt.
Gjest brutal_mann Skrevet 4. mars 2010 #17 Skrevet 4. mars 2010 Her tar du en drøy generalisering. Vær forsiktig med å dømme folk, de kan ha sine meget gode grunner til å ta slike avgjørelser som den jeg har tatt. Brystkreft er godtatt, ellers så har jeg vondt for å se noen gyldig grunn enn overfladiskhet og tilbedelse av det falske samfunnet.
Gjest ts Skrevet 6. mars 2010 #18 Skrevet 6. mars 2010 Brystkreft er godtatt, ellers så har jeg vondt for å se noen gyldig grunn enn overfladiskhet og tilbedelse av det falske samfunnet. Det er ikke brystkreft som er årsaken. Men når brystene er så underutviklet at man føler seg som en gutt, så er det en god nok grunn til å gjøre noe med saken synes jeg.
Gjest Gjest_teba_* Skrevet 6. mars 2010 #19 Skrevet 6. mars 2010 Det er ikke brystkreft som er årsaken. Men når brystene er så underutviklet at man føler seg som en gutt, så er det en god nok grunn til å gjøre noe med saken synes jeg. Støtter deg veldig på det!!!!! Jeg har selv vurdert å ta det mange ganger, av samme grunn som deg, men aldri turt....vurderer det stadig, men tror jeg kommer til å vente til jeg har fått de barna jeg ønsker meg. Så lenge silikon tas av en god grunn (som over), har hvert fall jeg FULL forståelse!!!
Gjest hare Skrevet 6. mars 2010 #20 Skrevet 6. mars 2010 Støtter deg veldig på det!!!!! Jeg har selv vurdert å ta det mange ganger, av samme grunn som deg, men aldri turt....vurderer det stadig, men tror jeg kommer til å vente til jeg har fått de barna jeg ønsker meg. Så lenge silikon tas av en god grunn (som over), har hvert fall jeg FULL forståelse!!! jeg har mindre imot silikon enn mine mannlige bekjentskaper, og jeg oppfatter at det er to grunner til at de uttrykker negativitet: 1. de vil ikke at kvinner skal operere seg for å oppnå falske skjønnetsideal, og 2. de har kjent på silikonpupper og likte bedre naturlige. men: dette er jo gjerne når det er snakk om når man overdriver størrelsen og gjorde det fordi man ville ha store pupper. dersom man forklarer at man var helt flatbrystet som en gutt, og så tok normalstørrelse, så vil nok ingen reagere noe særlig. vi kvinner liker vel også i teorien best at gutta har sitt utstyr med ideell størrelse, omkrets og ingen uskjevheter, men vi bryr oss da ikke noe særlig når det kommer til stykket med mindre det er overdrevent den ene elelr andre veien. ergo, det er ingen big deal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå