Gå til innhold

ville du levd et liv i glamourøse hollywood?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om serien Ja, vi elsker Hollywood?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hva synes dere om serien Ja, vi elsker Hollywood?

Dette er en forferdelig serie. Hvor er de nære verdiene? Alt handler om status, ingenting annet. Men å utvikle sitt indre og sitt sinn, det tenker de ikke på. Ville mye heller levd i et buddhist-tempel på Sri Lanka eller i Laos, enn i det hullet som disse åndsfattige menneskene lever i.

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

For shallow for meg! For et utrolig slitsomt liv det må være å konstant bli dømt pga hvordan du ser ut og hele tiden bekymre seg for utseendet. Jeg er nok for glad i sjokolade til å bo der.. Programmet virket ok, men jeg misunner absolutt ikke livsstilen.

Skrevet

Jeg kunne fint klart å leve med en riking i Hollywood. Levd late og glade dager, trent litt, lest litt, skrevet litt... ikke noe problem.

Tankene mine og jeg er fremdeles meg selv om jeg skulle forflyttet meg dit bort.

Gjest *Mim*
Skrevet

Overhodet ikke. Tror jeg hadde blitt ekstremt selvopptatt og lite trivelig.

Gjest Gjest
Skrevet
For shallow for meg! For et utrolig slitsomt liv det må være å konstant bli dømt pga hvordan du ser ut og hele tiden bekymre seg for utseendet. Jeg er nok for glad i sjokolade til å bo der.. Programmet virket ok, men jeg misunner absolutt ikke livsstilen.

Tror nok det er temmelig mange sjokolademonser der også faktisk. Hvor mye sjokolade spiser du vanligvis i løpet av en dag?

Skrevet
Overhodet ikke. Tror jeg hadde blitt ekstremt selvopptatt og lite trivelig.

Jeg ville blitt mye hyggeligere og sosial av det. Nok penger og sol og varme hele tiden. Ja takk.

Nå går jeg helst i hi, både av den ene og den andre grunnen.

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet
Tror nok det er temmelig mange sjokolademonser der også faktisk. Hvor mye sjokolade spiser du vanligvis i løpet av en dag?

Hehe spiser ikke ekstremt mye! Men hvis jeg skulle bodd i Hollywood hadde jeg ikke turt å spise sjokolade for da hadde jeg vel fått hørt hvor usunt det er.. Alle i Hollywood er jo size 0 og jeg med norsk str 38 hadde da sett ut som en hval..

Gjest Anti-Anka
Skrevet

Nei, nei, nei! Hva var det hun ene sa? You blow who you know?!

Jeg har ikke lyst til å bli en som "suger av min mann" ei heller andre for å komme høyere opp i systemet.

For mye fokus på penger, mote, kropp og status. Kunne ikke brydd meg mindre.

De som allerede lever det livet for bare holde på for min del, men at det er noe for meg? nei.

Gjest Trajan
Skrevet (endret)

Jeg ville heller spist mitt eget kjønnsorgan mens det fremmdels hang mellom bena og stekte i en stekeplate

det var min måte og si nei på

Endret av Trajan
Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Artig å se på.

Ville ikke bodd der om jeg fikk betalt for det!

Gjest tjavel
Skrevet

Jeg vet ikke jeg, i programmet har de nok fått med de verste av de verste for at det skal bli et program det snakkes om. Tror kanskje at det finnes noen ålreite eksemplarer av arten der også, men de er ikke på skjermen. :)

Skrevet

Kunne godt levd et glamorøst liv i H, men ikke med disse kvinnemenneskene :fnise:

Har ikke sett programmet, reklamen er nok.

Skrevet

Jeg elsker Los Angeles, og jeg hadde løyet om jeg sa jeg ikke ville være rik. Så, ja.

Gjest Gjest
Skrevet

Selvfølgelig. Hadde vært deilig å være rik og bo i Hollywood, men uten å være en kjendis. Jeg er enig med Etain. Jeg ville nok blitt et langt mer sosialt, avlappet og tilfreds menneske av å leve i sånt klima og i sånne vakre omgivelser. Derimot så kunne jeg ikke brydd meg mindre om å skaffe meg en stygg, operert og anorektisk kropp. Det får de andre damene gjøre. :)

Skrevet

Jeg så litt av det. Maken til overfladisk gjeng skal du lete lenge etter, eller egentlig trenger man ikke lete så lenge. Håper de gjør det bare for å lage TV og at de ikke er sånn i virkeligheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...