Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Har veeeeldig lite peiling på alt som har med dataspill og slike ting å gjøre. Men lurer på om wii konsollen (eller hva en kaller det?) kan brukes som vanlig dvd spiller også?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Har veeeeldig lite peiling på alt som har med dataspill og slike ting å gjøre. Men lurer på om wii konsollen (eller hva en kaller det?) kan brukes som vanlig dvd spiller også? Hei. Nei det tror jeg ikke. Mener wiien har sånne små cder. Jeg er ikke helt sikker,skjekk drevet på den.
Gjest hubba Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 ^^ Det stemmer ikke. Wii har vanlig cd strl,men om den spiller dvd vet jeg ikke.
Anglofil Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Nei, har prøvd og min gjør ihvertfall ikke det. Mvh Yvonne
babord Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Det går an å bygge den om til å gjøre det, men den gjør det ikke rett fra boksen. Her er en nyttig link dersom du bestemmer deg for å prøve deg på ombyggingen eller lurer på noe annet.
Zealuu Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 En vanlig DVD-spiller koster i dag maks et par hundrelapper med mindre du går i Expert/Elkjøp-fellen. Sannsynligvis lettere å skaffe seg en slik en enn det er å prøve å få Wiien til å spille av DVD-en. Ellers kan Wii lese "små CD-er", men det er stort sett kun hensiktsmessig hvis det er snakk om GameCube-spill.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå