Gå til innhold

Bli Ny?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hvis du fikk en bli-ny-dag, hvilke forandringer ville du gjerne ha gjort med stilen din? Er du fornøyd med den stilen du har nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville gjerne fått tips om hvilket snitt som passer min kroppsbygning og hva jeg bør unngå!

Er høy og kraftig bygd, kort i overkroppen og ingen markert midje. Har etterhvert lært meg og se hva jeg selv passer, men det er ikke alltid like lett i farten når butikkdama sier at det kler meg strålende. :roll: Spesielt når det gjelder lengden på jakker sliter jeg litt..

Kunne sikkert også hatt nytte av hvilke farger som kler meg. For ikke å snakke om hårfrisyre, der jeg og mannen er veeeldig uenig om hva som kler meg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne trengt litt råd for å velge klær og farger som jeg kanskje ikke er klar over at passer meg - for jeg velger jo stort sett den samme stilen hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ingen forandringer. Jeg er jo perfekt! :ler:

Men noen tips ang. hår og klær og sminke kunne jeg virkelig trenge.

Ikke at jeg ser ut som et fugleskremsel, men sånne "bli ny"-folk på tv og i blader ser jo som oftest mye bedre ut etter forandringen.

På den andre siden så kommer vel egentlig skjønnhet innenfra, så det hjelper vel egentlig ikke med noen "overhaling" hvis tankene fremdeles overbeviser en om at man ser teit ut. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt tenke meg å bli litt mer voksen i klesstilen - og jeg trenger råd på hvilke klær som passer meg. Hadde vært morsomt å få frisket opp sveisen litt også...

Sikkert mye jeg kunne fått ut av det, det beste hadde jo vært at det var en hel dag der jeg står i sentrum :lol:

Suz 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville først og fremst fått hår-og sminkeråd. Håret mitt per i dag hater jeg så inntenst, det er helt grusomt, så noen råd på det hadde jeg gladelig tatt i mot! Samt sminketips, jeg har masse sminke i dag, bruker litt til daglig, men hadde ikke sagt nei takk til noen hotte tips også her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Tips til hva jeg kan gjøre med sparehåret mitt og kanskje en overhaling på det. Skulle gjerne hatt en personlig frisør som fikset det sånn kjapt før jeg går ut om morgenen. Kunne godt ha spart meg for Kampen Mot Hårbørsten - et drama i tre akter klokken sju hver morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om noen hadde den perfekte oppskrift på hvordan handle klær slik at hele garderoben kan mixes og matches!! det hadde vært noe!!

det er så mange forskjellige stiler nå, jeg ender stadig opp med å kjøpe klær jeg synes er kjempefine, men når jeg kommer hjem har jeg jo ingenting som passer til og så må jeg handle ennå mer :roll:

en ond sirkel det der!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til hvilke klær som passer min kroppsfasong.

Egentlig liker jeg ikke Bli ny-reportasjer, de som er med ser alltid ut som de har gått gjennom en kjerring-maskin når de er ferdige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuji, der hadde du det: Kjerringmaskin :) På meg ser det ut som om alle får rødt hår og store mengder sminke, som sannsynligvis funker bra for damer i 50-årene......:o

Selv er jeg vel egentlig ganske fornøyd, prøver å skifte til en mer voksen stil, og kjøper stort sett klær som kan mikses og settes sammen med det jeg har fra før. Håret er i sparefasen, men jeg skal snart til frisøren igjen, og da skal jeg gjennom en stor fargeforandring; fra svart til gudene vet hva, i hvertfall lysere, muligens en bruntone. Spennende.......

Ellers kunne jeg tenke meg å lære å sminke meg med øyenskygger i flere enn en farge samtidig, i hvertfall til festbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...