LitaPia Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 I mai 2009 mistet jeg min lille baby som bare hadde ligget tre måneder i magen min. Den lille var et "uhell" etter èn gangs samleie uten kondom, men var veldig ønsket da graviditetstesten var positiv. Vi rakk å glede oss og forberede oss til det som skulle skje. Vi skulle nok ikke begynt å glede oss for tidlig. Jeg tok det veldig hardt da vi mistet, og selvom sambo ikke gråt slik som jeg gjorde så var han veldig nede en god stund etter. Nå har vi blitt enige om å prøve på nytt Første dag i siste mens var 20. februar, så vi har vært iherdig de siste dagene. Står på babyverden at jeg er på mitt mest fruktbare mellom 4.-9 mars, men han reiser ut på jobb i morgen kveld, så jeg er redd vi går glipp av denne perioden. Eller er mulighetene der?
Gjest Gjest_ebitt_* Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Kommer jo litt an på syklusen din, men har du en normal syklus skulle jo nå og i morgen passe bra. Tror nok jeg ville satset på ett siste i morgen. sædcellene kan jo ligge der å "vente" noen dager de Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå