Gjest green tea Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Min fantasi Stjele alle verdens våpen og ta på meg dukker briller og grave de ned i sjøen.
Gjest Trajan Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Min fantasi Stjele alle verdens våpen og ta på meg dukker briller og grave de ned i sjøen. Du er klar over at man bare hadde lagd nye ikke sant ?
Gjest green tea Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Ja jeg er veldig klar over at de bare hadde lagt nye trist i grunn. Men som sakt fantasi.
Tante Skrevet 5. mars 2010 #8 Skrevet 5. mars 2010 min fantasi er at alt livet i vannet skulle overleve etter at du har fyllt havene med våpen, men det er lite trolig.....
Gjest green tea Skrevet 5. mars 2010 #9 Skrevet 5. mars 2010 skule jo plassert våpene på en varsom måte som de ikke eksploderer da.
Tante Skrevet 5. mars 2010 #10 Skrevet 5. mars 2010 eksplodere er en ting, men 1) all verdens våpen vil ta uhorvelig mye plass og dermed ta så mye plass i vannet at fisken må nærmere overflaten, noe ikke alle arter tåler. 2) hva med biologiske våpens utslipp og ikke minst metallforgiftninger?
Sequax Skrevet 5. mars 2010 #11 Skrevet 5. mars 2010 eksplodere er en ting, men 1) all verdens våpen vil ta uhorvelig mye plass og dermed ta så mye plass i vannet at fisken må nærmere overflaten, noe ikke alle arter tåler. 2) hva med biologiske våpens utslipp og ikke minst metallforgiftninger? Gode argumenter, gode argumenter ! Lurer på om TS muligens ikke har reflektert noe videre over utsagnet sitt ? Men det er mulig jeg tar feil...
Gjest green tea Skrevet 5. mars 2010 #12 Skrevet 5. mars 2010 I min fantasi verden vil ikke livet i sjøen bli ødelagt og da er det også plass til alle våpen der. Virkeligheten er gjerne noe annet.
Sequax Skrevet 5. mars 2010 #13 Skrevet 5. mars 2010 I min fantasi verden vil ikke livet i sjøen bli ødelagt og da er det også plass til alle våpen der. Virkeligheten er gjerne noe annet. Ja. Virkeligheten er noe annet.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #14 Skrevet 6. mars 2010 Dette minner meg litt om dama som ikke ville ha noe bråk på nyttåsaften og kastet derfor fyrverkeriet i peisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå