Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Jeg vil sette på mine exstensions (som jeg allerede har kjøpt) hos en frisør i Oslo. Noen som vet om det er mulig å sette på medbringt extensions? Og hvordan pris tar de for det? Noen som har frisørsalong og anbefale for det? Bor i finnmark, så har ingen mulighet å sjekke selv. Var ikke sikker på hvor jeg skulle starte denne tråden.
Gjest sue84 Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Jeg vil sette på mine exstensions (som jeg allerede har kjøpt) hos en frisør i Oslo. Noen som vet om det er mulig å sette på medbringt extensions? Og hvordan pris tar de for det? Noen som har frisørsalong og anbefale for det? Bor i finnmark, så har ingen mulighet å sjekke selv. Var ikke sikker på hvor jeg skulle starte denne tråden. det jorde jeg engang, men er ikke alle som gjør det.. gå på gule sider og søk på frisør oslo, så ringer du de som kommer opp og hører om de r villig til og gjøre det?
Rumohra Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Hei! Studio Africa setter på medbragt. Men de setter bare på som weft, altså at de fletter ditt eget hår og syr på. Husker ikke helt hva de tok for det, lurer på om det var 1000,-. www.studioafrica.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå