Gjest kirstengiftekniv Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Ja som overskriften sier: hvordan kan jeg finne en kjekk, snill mannemann til min kjære søster? Kom med kreative forslag Jeg er ingen god menneske kjenner og er nok den typen som tiltrekker meg badboys. Vet ikke hvordan jeg skal se etter de snille mannfolka som har riktige verdier. Hun har vært singel en stund og det er nok også fordi hun tiltrekker seg badboys...Hun er over average pen, snill, ett hjerte av gull, utdanning osv...
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Gjem deg i ei busk, vent til ein passende kar går forbi og hopp på han med ein svær sekk, litt tau til å knyte sekken igjen med og go for it. Ho klarer seg nok fint sjøl uten "hjelp" fra lille frøken giftekniv.. Hadde du likt å bli satt opp med ein fyr søstera di hadde funnet til deg?
Gjest womenwomen Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Ja som overskriften sier: hvordan kan jeg finne en kjekk, snill mannemann til min kjære søster? Kom med kreative forslag Jeg er ingen god menneske kjenner og er nok den typen som tiltrekker meg badboys. Vet ikke hvordan jeg skal se etter de snille mannfolka som har riktige verdier. Hun har vært singel en stund og det er nok også fordi hun tiltrekker seg badboys...Hun er over average pen, snill, ett hjerte av gull, utdanning osv... Noen menn er " kjæreste materiale " enkelt å se - andre er kunn ONS opplegg .
Gjest Spinell Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 La henne finne ham selv, er mitt råd De fleste single er veldig følsomme for spleiseopplegg!
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #7 Skrevet 3. mars 2010 Ja som overskriften sier: hvordan kan jeg finne en kjekk, snill mannemann til min kjære søster? Kom med kreative forslag Jeg er ingen god menneske kjenner og er nok den typen som tiltrekker meg badboys. Vet ikke hvordan jeg skal se etter de snille mannfolka som har riktige verdier. Hun har vært singel en stund og det er nok også fordi hun tiltrekker seg badboys...Hun er over average pen, snill, ett hjerte av gull, utdanning osv... - Be alle kjekke menn du møter om å ringe din søster (gi dem visittkortet hennes) - Sett henne opp på blind dates! - Si til en kjekk mann at han og din søster har vunnet en tur for to til Roma?
Gjest Supermimz Skrevet 3. mars 2010 #8 Skrevet 3. mars 2010 Jeg og min samboer ble spleiset. Det er ikke alltid en dårlig ide å spleise noen, om du ser at noen vil passe sammen. Det funket flott for oss.
Gjest farge Skrevet 4. mars 2010 #9 Skrevet 4. mars 2010 Jeg og min samboer ble spleiset. Det er ikke alltid en dårlig ide å spleise noen, om du ser at noen vil passe sammen. Det funket flott for oss. Problemet er bare at det er så forsvinnende få som er flinke å se at to stykk matcher (før de ser dem sammen i et forhold).
Gjest brutal_mann Skrevet 4. mars 2010 #10 Skrevet 4. mars 2010 Hvorfor skal ts finne partner til sin søster? :klø: Hva med å finne en til seg selv?
Gjest Wilhelm Skrevet 4. mars 2010 #12 Skrevet 4. mars 2010 Hvor lenge har hun vært single? Er hun i 35+?
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 4. mars 2010 #13 Skrevet 4. mars 2010 Det finnes ingen single kvinner med godt over middels utseende og med et hjerte av gull. Du kan banne på at når de først blir single står det en berm av attraktive mannfolk klar til å slå til. Og han som er så heldig å stikke av med denne jenta som det finnes kanskje 1/1000 av vet å sette pris på henne. Du ser det på match feks. En oppsamlingsplass for dårlige damer som ikke vil innse det selv. Tro meg. En jente som er pen, slank, holder seg bra og med en kjempebra personlighet trenger ikke sjekke, ha nettprofiler osv. Mennene finner henne.
Gjest kirsten giftekniv Skrevet 4. mars 2010 #14 Skrevet 4. mars 2010 Elijah: Registrerte meg som fast bruker, men fikk ikke sendt deg en pm. Noe gikk galt. Jeg prøver igjen imorgen Brutal mann: Ja jeg kunne vel også trengt en men ikke akkurat nå. Og til siste mann: Hun finnes. Hun er jo søsteren min hun er veldig sårbar, men ikke bitter. Hun har gått på en smell eller to, etter å ha møtt på noen badguys. Men likevel er hun ydmyk. Hun er en meget sterk kvinne psykisk. Hun er snill som dagen er lang. Hun gjør det godt i jobben hennes og er respektert. Hun har en fantastisk personlighet!
Gjest kirsten giftekniv Skrevet 4. mars 2010 #15 Skrevet 4. mars 2010 Hun er 29år Hun har vært singel i 2 år..
Gjest Zienna Skrevet 4. mars 2010 #16 Skrevet 4. mars 2010 (endret) Det finnes ingen single kvinner med godt over middels utseende og med et hjerte av gull. Du kan banne på at når de først blir single står det en berm av attraktive mannfolk klar til å slå til. Og han som er så heldig å stikke av med denne jenta som det finnes kanskje 1/1000 av vet å sette pris på henne. Du ser det på match feks. En oppsamlingsplass for dårlige damer som ikke vil innse det selv. Tro meg. En jente som er pen, slank, holder seg bra og med en kjempebra personlighet trenger ikke sjekke, ha nettprofiler osv. Mennene finner henne. Jeg har ei venninne som er alt dette, pluss smart og velutdannet i tillegg, hun fant en type online ved en tilfeldighet. Og guttene svermer rundt henne utenfor nettet også, de, men hun lette etter en som hun følte var den rette, at det tilfeldigvis skjedde online , vel, hvorfor ikke? Så det stemmer ikke alltid, det du sier her. Og jada, en eller annen fyr finner disse damene, de. Både hun jeg nevnte og en annen venninne av meg har vel vært singel i til sammen 7 måneder etter de fylte 17. Begge er i begynnelsen av 20-årene nå. Ellers er jeg enig i at det kan være slitsomt å bli spleiset. Jeg synes du bør spørre om det er noe hun har noe imot før du gjør det iallfall. Endret 4. mars 2010 av Zienna
Gjest brutal_mann Skrevet 4. mars 2010 #17 Skrevet 4. mars 2010 (endret) Hun er 29år Hun har vært singel i 2 år.. Hun må komme seg ut og treffe mennesker. Det er det eneste som fungerer. Samme gjelder deg TS. Endret 4. mars 2010 av brutal_mann
Gjest brutal_mann Skrevet 4. mars 2010 #18 Skrevet 4. mars 2010 Jeg har ei venninne som er alt dette, pluss smart og velutdannet i tillegg, hun fant en type online ved en tilfeldighet. Og guttene svermer rundt henne utenfor nettet også, de, men hun lette etter en som hun følte var den rette, at det tilfeldigvis skjedde online , vel, hvorfor ikke? Så det stemmer ikke alltid, det du sier her. Og jada, en eller annen fyr finner disse damene, de. Både hun jeg nevnte og en annen venninne av meg har vel vært singel i til sammen 7 måneder etter de fylte 17. Begge er i begynnelsen av 20-årene nå. Ellers er jeg enig i at det kan være slitsomt å bli spleiset. Jeg synes du bør spørre om det er noe hun har noe imot før du gjør det iallfall. Da bekrefter du bare det vedkommende mann sa. Nemlig at slike damer er ikke single. De plukkes opp umiddelbart. De som ikke plukkes opp lever som vrakgods på match og sukker.
Gjest Zienna Skrevet 4. mars 2010 #19 Skrevet 4. mars 2010 Da bekrefter du bare det vedkommende mann sa. Nemlig at slike damer er ikke single. De plukkes opp umiddelbart. De som ikke plukkes opp lever som vrakgods på match og sukker. Tja, hun som fant han fyren via nettet, gikk singel i 5 måneder, da. Hun datet riktignok i den perioden, men ja, jeg ser poenget.
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 4. mars 2010 #20 Skrevet 4. mars 2010 Det finnes ingen single kvinner med godt over middels utseende og med et hjerte av gull. Du kan banne på at når de først blir single står det en berm av attraktive mannfolk klar til å slå til. Og han som er så heldig å stikke av med denne jenta som det finnes kanskje 1/1000 av vet å sette pris på henne. Du ser det på match feks. En oppsamlingsplass for dårlige damer som ikke vil innse det selv. Tro meg. En jente som er pen, slank, holder seg bra og med en kjempebra personlighet trenger ikke sjekke, ha nettprofiler osv. Mennene finner henne. Jeg må protestere! "Mennene finner henne" Jeg har periodevis vært på match i noen år. Snart 40, normalt pen, kler meg kvinnelig, slank og har en god jobb. Normal grei jente/dame med sunne interesser. Nå har jeg nok vært for kresen da, greit nok. Men for meg som ikke flyr på by`n, eller er medlem i forskjellige klubber/sosiale settinger, si finner ikke menn meg, som du sier. Skal jeg møte en så må jeg være på match eller tilsvarende. Oppsammlingsplass for dårlige damer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå