Gjest Minne Penn Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Trenger 2gb minnepenn (usb) med tau eller annen festeanordning som gjør at jeg kan henge/feste den på en ringperm. Noen som har sett hvor man får slikt?
feuerstein Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Et par med hull du kan stikke en snor gjennom: Kjapp Lexar 2GB Treg Transcend 4GB
Gjest Minne Penn Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Et par med hull du kan stikke en snor gjennom: Kjapp Lexar 2GB Treg Transcend 4GB Jo, men jeg vil ha en der snora allerede er på plass!. Ikke bare et hull... :-)
feuerstein Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Nå synes jeg du er direkte vanskelig! :gjeiper: Hvis du fikser til egen snor/fiskesen kan du bestemme helt nøyaktig lengde, farge osv selv. Nå er jeg kanskje litt spesiell som bytter ut standardskolisser med noen spesielle som jeg kapper til optimal lengde selv. Se på det som muligheten til å få et helt personlig oppheng som matcher din personlighet. Søt rosa? Litt røff wire? Businessaktig blå/svart?
Gjest Minne Penn Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Nå synes jeg du er direkte vanskelig! :gjeiper: Hvis du fikser til egen snor/fiskesen kan du bestemme helt nøyaktig lengde, farge osv selv. Nå er jeg kanskje litt spesiell som bytter ut standardskolisser med noen spesielle som jeg kapper til optimal lengde selv. Se på det som muligheten til å få et helt personlig oppheng som matcher din personlighet. Søt rosa? Litt røff wire? Businessaktig blå/svart? Problemet er at jeg skal ha 100stk. Skal levere ut digitale dokumenter på jobb, og de skal henges på en ringperm. Gidder ikke styre mer enn nødvendig. Derfor :-)
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 http://bedriftsprofil.no/usbminne.aspx?gcl...CFUl_3godwFG0eQ Den ene her har tau, usikker på om du kan bestille den uten firmalogo http://www.no-limit.no/?aid=9238970&gc...CFco33godDUjDdA Her burde det være nok å velge i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå