Gjest caramiacaramella Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Hvordan ville du reagert hvis partneren din vekket deg midt på natten fordi han/hun ville ha sex? Ville du sett på det som sexy og spontant, eller ville du blitt sint eller irritert og syntes at partneren din var egoistisk?
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Kommer an på om jeg skal på jobb dagen derpå det :gjeiper: Om jeg kunne sove lenge ville jeg satt pris på å bli vekket midt på natten av en kåt mann, men da måtte han ha tatt seg tid til å varme meg opp først også.
Antlers Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Hvis han vekket meg hadde jeg blitt sur, men han kan gjerne kjøre på mens jeg sover
Noorgie Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Hun vet at jeg alltid er klar, uansett......og det er stort sett hunn også. Det eneste jeg "krever" av henne er at hun får den til å stå...
Sarah_83 Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 Det ville jeg satt pris på. Gjerne at han bare begynte å pule meg, slik at jeg våknet av det. Looove it - det er så sexy
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 Kan med sikkerhet si at det hadde sambo aldri turt å gjøre. :gjeiper:
Gjest womenwomen Skrevet 3. mars 2010 #7 Skrevet 3. mars 2010 Hvordan ville du reagert hvis partneren din vekket deg midt på natten fordi han/hun ville ha sex? Ville du sett på det som sexy og spontant, eller ville du blitt sint eller irritert og syntes at partneren din var egoistisk? De gangene jeg har blitt vekket midt på natten av en kåt mann - har jeg fått utrolig deilig sex ...hmm og tatt det positivt . Tent på sekunder og klar .Kunn hvis jeg har vært dødstrett har jeg avvist og sovet vidre . Men jeg ville aldri tenkt på det som egoistisk ? Hvordan går det an å tenke slik ??? Men blir de sur om de avviser forde de er i dyp søvn og er dødstrett og knapt v / bevissthet - da er det ego å bli sur og mangel på respekt . Da kan jeg være enig at det er ego . Selv kunne jeg ikke tenkt å vekke han opp i dyp søvn midt på natten - forde jeg vil ha sex ... Føler egentlig det er litt " respektløst " av meg å gjøre det .Spesielt om jeg vet han skal stå tidlig opp og er sliten .Men har likevell våget å " klenge litt " på han og da våkner han kanskje ? Om jeg er heldig ...he he
Suzy Skrevet 3. mars 2010 #8 Skrevet 3. mars 2010 Tja.. når det har skjedd så har jeg igrunnen tatt godt imot og vært veldig fornøyd, men forutsetningen er at jeg ikke er kjempesliten og vekkes midt i tyngste søvn, eller skal tidlig opp på jobben. Da kan jeg ikke love at jeg ikke er gretten
Gjest caramiacaramella Skrevet 4. mars 2010 #9 Skrevet 4. mars 2010 Jøss,er litt overrasket over at så mange er positive til dette! Personlig hadde jeg blitt veldig sur hvis kjæresten hadde våknet meg midt på natten fordi han ville ha sex, men det er nok mer fordi jeg lider av søvnløshet, og hvis jeg først får sove så er det viktig at jeg ikke blir vekket! Dette vet jo kjæresten min da, så han hadde nok aldri funnet på å vekke meg av den grunn :gjeiper: Men selvfølgelig, dersom jeg ikke hadde søvnproblemer og kunne sovnet hvorsomhelst, nårsomhelst hadde jeg antagelig ikke sett på det som en veldig big deal om han vekket meg!
FantasDick Skrevet 4. mars 2010 #10 Skrevet 4. mars 2010 Samboeren min er litt forsiktig av seg sånn sett, så han hadde nok ikke "turt" å vekke med sex/vekke meg for å spørre om vi skal ha sex. Jeg har dog sagt fra om at jeg ville synes begge er helt greit, men det er selvsagt en viss fare for at jeg kan avvise han om jeg er veldig trøtt/sliten/svært lite lysten. Han har hittil latt være. Jeg derimot, har vekt han flere ganger for å prøve meg, og det har vært ca. 50/50 om det har blitt noe eller ikke, men han har aldri vært irritert/sint - bare avvist pent.
Beauté Skrevet 4. mars 2010 #11 Skrevet 4. mars 2010 Hadde aldri kommet på tale. Men omvent? Jo da, jeg har vekket han og han har vært positiv ang dette. Men det var i "gamle" dager. Nå trenger vi begge søvn. Om han hadde vekket meg, så hadde jeg nok ikke klart å reagert. :fnis:
Hapzen Skrevet 4. mars 2010 #12 Skrevet 4. mars 2010 Synes det er dritsexy å bli vekket om natten for å ha sex =) Men IKKE om jeg skal noe superviktig tidlig om morran så klart
MissStiles Skrevet 5. mars 2010 #13 Skrevet 5. mars 2010 Jeg hadde heller ikke hatt noe imot det. Eksen gjorde det av og til når vi begynte å ha sex. Bare gøy det da..
Caramello Skrevet 5. mars 2010 #14 Skrevet 5. mars 2010 Hadde ikke blitt sint nei Ville mest sannsynlig syntes at det hadde vært koselig, såframt til at han ikke hadde vekt meg midt på natten, og jeg har måttet stått opp 05.45 neste morgen da
Pingting Skrevet 5. mars 2010 #15 Skrevet 5. mars 2010 Da hadde jeg først kvalt ham med puta og så sovet videre Tror ikke dette er helt min greie. Jeg sover som regel himla tungt, og er ofte helt borte hvis jeg vekkes midt på natta. Hvis jeg skal ha sex så er det da greit å få med seg hva som skjer? Ellers er jo tanken fin, da!
Bentix Skrevet 5. mars 2010 #16 Skrevet 5. mars 2010 Jeg vekket kjæresten min klokken 05 i natt, og sa jeg var kåt. Reaksjonen jeg fikk var "HÆ?! Kåt?? Jeg må bare ha et glass vann først" Vi fikk sove en time før vi skulle opp, og da var min til vanlige morgengretne kjæreste blid som en sol. Dette måtte gjentas! Hehe Og da var han klar. Da vet du hva som får han blid og fornøyd om morgenen
Gjest b Skrevet 5. mars 2010 #17 Skrevet 5. mars 2010 Synes det er veldig deilig, men må være uten at jeg skal være veldig aktiv. Heller ikke veldig akrobatisk. Gjerne våkne av at han er i gang
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #18 Skrevet 5. mars 2010 Før vi fikk barn hadde nok dette vært en velkommen overraskelse, men nå med en toåring som helst vil starte dagen klokka fem om morran og en liten en på 3 mnd som skal ha mat hver 3. time, hadde han nok blitt avvist på en heller utrivelig måte... Det er dessverre ikke spontan sex evt overskudd brukes til om dagen :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå