Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Jeg har blitt slettet som venn på FB:-) Plager ikke meg nevneverdig- da jeg "slettet" personen som kjæreste i virkeligheten. Men, det jeg nå ble sittende å tenke på. Hvis jeg nå ikke blokkerer personen, vil den da kunne gjenoppta "vennskapet" uten godkjenning, eller vil jeg få en venneforespørsel på lik linje med "nye" venner?
D@isy Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Du vil få en ny venneforespørsel. Har man slettet en venn, kan man ikke få denne vennen tilbake uten at denne godkjenner det på nytt.
Bernardette Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Ja du får venneforespørsel igjen. Jeg har slettet over halvparten av mine "venner" etter å ha funnet ut at de aldri kommenterte på noe som helst, ei heller svarte de på kommentarer. Jeg lurer litt på hvordan de reagerte da de fant det ut, men det spiller igrunn ingen rolle siden jeg ikke ser på dem som venner - og fjernet dem. Jeg ser ikke poenget med å dele private bilder med folk jeg aldri snakker med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå