Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Hei, Jeg aner ikke hvem jeg kan snakke med om dette, så jeg gjør det her. Har aldri skrevet på slike diskusjons sider før. Jeg og kjæresten min har vært sammen i nesten 4 år. Ble sammen når vi var 17 år. Han var altså da, den første jeg hadde sex med. Jeg visste ikke hva jeg skulle forvente når vi lå sammen, så vi sa ikke så mye til hverandre etter sexen i begynnelsen. Men etter hvert når vi ble bedre kjent å hadde mer sex syntes jeg det var trist at jeg ikke fikk vaginal orgasme. Jeg ville ikke knuse egoet og stoltheten hans så jeg latet som jeg fikk orgasme noen ganger for at han skulle vite at han var god. Noen ganger ble til flere ganger og slik har det utviklet seg til at jeg gjør det nesten hver gang. Jeg tenkte at jeg kom til å få orgasme etter noen flere ganger, eller at det måtte være noe galt med meg. Jeg har tenkt på maaaange ganger og fortelle han dette, men har tenkt at det blir så sårende for han når det har pågått så lenge, og lenger blir det bare. Nå har det gått nesten 4 år. Jeg elsker han over alt, og tror det er han jeg vil være sammen med videre. For tiden nå har vi avstandsforhold, så jeg er veldig redd for at dette kan ødelegge forholdet våres. Hva skal jeg gjøre?! Jeg må fortelle han det? Men hvordan!? Håper noen kan hjelpe meg. Er så fryktelig glad i han!
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Ai ai ai!! Faking er lik, ikke kult... Jeg får ikke vaginal orgasme, men om du tar på klitorisen mens han penetrerer kan du faktisk få det, så slipper du å fortelle, så lenge du ikke gjør det igjen.
Gjest *Twinklestar* Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 det er helt normalt å ikke klare å oppnå vagnial orgasme. det er mange som ikke klarer det, desverre. det eneste du kan gjøre er rett og slett å sette deg ned med kjæresten din. fortelle han akkuratt hvordan situasjonen er. jeg er sikker på at han vil forstå og hjelpe deg viss du bare forteller han problemet fysiske så er jo egentlig ikke problemet så stort. i og med at du har klitten så det burde det ikke være så vanskelig for kjæresten din å gi deg orgasme viss han bare vet om problemet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå