Gjest Gjest_Hmm_* Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Hvordan ville dere reagert når dere finner kontakt informasjon til alle dater og ekser han har på pc du deler med han? Slette alle? Fant også navnet til ei ssom han hadde lagret under fridays, og der har vi spist sammen, pluss han spiser der med kompiser!!
Kamikatze Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Han ser kanskje ikke noe poeng i å kaste bort verdifull tid han kan tilbringe sammen med deg, på å rydde i gamle filer og adresselister?
Gjest Gjest_Hmm_* Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Han ser kanskje ikke noe poeng i å kaste bort verdifull tid han kan tilbringe sammen med deg, på å rydde i gamle filer og adresselister? Jo det kan jo være mulig det. Men syns ikke det er noe hyggelig og finne hun fra fridays ettersom han frekventerer der litt. Men kanskje jeg bare kan slette alt selv?
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Enten slett eller fuck opp alle nummerene Også kan du jo stjele passordet hans til facebook, msn, myspace og alt mulig annet og snoke der, kan jo være han har lagra noen enda skumlere ting der vettu, og deretter smuglese meldingene og sjekke telefonloggen hans. Også må du begynne å følge etter han, bare sånn i tilfelle han slafser litt på dama på Fridays.. Eller så kan du jo for eksempel spørre HAN om disse nummerene til eksene hans og finne ut hvorfor han faktisk har disse lagret, og se om det er greit å slette de for godt. Du har forresten lite med å slette hans ting fra pc'en, bare fordi dere deler pc betyr ikkje at du kan styre på som du vil fordi du er sjalu og mistenksom (tydeligvis).
Britt Banditt Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 Hvorfor slette det? At han henger på et sted han kanskje møtte ei en gang har vel ikke noe å si? Det betyr jo ikke at han henger med henne der nå
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 På min nesten antikke mobil så har jeg sikkert tlfnr til samtlige ekser, pulevenner, ONS, flørter og flammer jeg har hatt etter jeg ble 18. Det er ikke fordi jeg har tenkt å ta en tlf til han bartenderen på Fridays som jeg pulte i 2005, det er bare fordi jeg ikke kommer på å slette og rydde opp i listene med mindre jeg kjøper ny mobil. På PC hadde jeg aldri kommet på det. Jeg blir nesten litt redd av å lese alle trådene her om kjærester som blir sure når de finner et bilde av eksen der og et tlfnr til en eks her. Er det liksom meningen at jeg nå som jeg er i et forhold skal inn på facebook, ipod, mobil, mail o.l. og slette hvert eneste spor? Slitsomt!
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #7 Skrevet 3. mars 2010 Men herre, hvorfor skal du slette dem? Kan du ikke ta det opp med han, at du synes det er litt rart og ubehagelig. Du har vel ikke noe med å slette ting fra hans mobil/pc osv, bare fordi du er kjæresten hans. Get over it.
Gjest Gjest_Hmm_* Skrevet 4. mars 2010 #8 Skrevet 4. mars 2010 Du vet når du kommer over slike ting og du får helt hetta? Må ærlig innrømme at jeg fikk det i går da jeg skrev innlegget. Ikke har jeg slettet noe eller har tenkt å gjøre det, men mulig jeg kan nevne det for han? Han er ikke på fb eller msn. Ihvertfall hva han sier, men så at han har logget seg inn på de to kontoene han hadde på msn før og ikke bruker lengre denne uka da jeg ikke var hjemme. Oppå de kontaktene så ble det litt mye syns jeg...han påstår at han ikke husker passord til den ene msn kontoen og den andre bruker han ikke, vell. Jeg har forresten slettet alt jeg på msn av tidligere flammer og flørter. Når jeg slettet fb pga sjalusiproblemer i heimen forlangte han og sitte ved siden av meg mens jeg måtte forklare hvordan jeg kjente hver eneste gutt jeg hadde som venn før jeg slettet de. Jentene var han ikke så int i å vite noe om. Men slettet da alle venner og hele kontoen der for fred i heimen. Men skal ikke se bort ifra at jeg oppretter en konto igjen når vi er litt sikrerre på hverandre her. Bare noen tanker rundt det hele det her.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #9 Skrevet 4. mars 2010 Kjæresten har eksene sine på facebook og msn, og har sikkert numrene deres. (Det ville ikke falle meg inn å sjekke mobilen hans - det er hans private.) Han har også sagt at det finnes bilder og videoer av dem sammen på facebook, på hans pc og hans mobil. Eksene hans er en del av fortiden hans, og jeg ville ikke finne på å kreve at han skulle slette noe! Han har gått videre, eksene har gått videre. De skiltes som venner, og han må da få lov til å ta vare på de gode minnene de hadde sammen. Uten hans ekser hadde ikke han vært den personen jeg elsker i dag, som jeg stoler helt og fullt på. Det er en grunn til at disse jentene er ekser, er det ikke? Jeg synes rett og slett det er respektløst at du i det hele tatt tenker på å endre eller slette HANS filer uten at han vet det. Kanskje dere burde jobbe med tillit i forholdet istedenfor å henge deg opp i hvilke filer han har?
Gjest Gjest_Hmm_* Skrevet 4. mars 2010 #10 Skrevet 4. mars 2010 Kjæresten har eksene sine på facebook og msn, og har sikkert numrene deres. (Det ville ikke falle meg inn å sjekke mobilen hans - det er hans private.) Han har også sagt at det finnes bilder og videoer av dem sammen på facebook, på hans pc og hans mobil. Eksene hans er en del av fortiden hans, og jeg ville ikke finne på å kreve at han skulle slette noe! Han har gått videre, eksene har gått videre. De skiltes som venner, og han må da få lov til å ta vare på de gode minnene de hadde sammen. Uten hans ekser hadde ikke han vært den personen jeg elsker i dag, som jeg stoler helt og fullt på. Det er en grunn til at disse jentene er ekser, er det ikke? Jeg synes rett og slett det er respektløst at du i det hele tatt tenker på å endre eller slette HANS filer uten at han vet det. Kanskje dere burde jobbe med tillit i forholdet istedenfor å henge deg opp i hvilke filer han har? Men som du ser av innlegget over så har jeg ikke tenkt til det. Tanken var der i panikksekund! Men han slettet fb etter at han ble sammen med meg av egen vilje og uten å si noe eller spørre meg om det. Mulig det er dårlig formulert over, men jeg har slettet alle mine ekser fra msn og telefon. Jeg har ikke noe behov for å ha de der rett og slett. Jeg vil fokusere på han jeg er sammen med. Det er en grunn til at en eks er en eks og ja det har gjort både meg og han til de vi er i dag. Vi jobber med tilliten i forholdet og derfor slettet jeg meg fra fb også, så får vi se når forholdet er sterkere om jeg registrerer meg igjen. De vennene jeg har kontakt med ringer jeg jo uansett, så det er ikke akkurat noe savn og se hva Helga fra 8 klasse har lagd til middag:skratte:
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #11 Skrevet 4. mars 2010 Om dere er så usikre og har så lite tillit at dere føler det er helt greit å slette facebooken når dere blir sammen, så tror jeg dere er folk som ikke burde være i forhold engang. Gå til en terapeut en stund og prøv igjen senere. Dette er ikke normalt.
Gjest Gjest_Hmm_* Skrevet 4. mars 2010 #12 Skrevet 4. mars 2010 For og si det slik, forholdet vårt ble sterkerer etterpå. Jeg har full tillgang til hans mobil og det behøvde jeg ikke spørre om engang, det er bare det at han har firmatelefon og ringer gratis så da slipper jeg å bruke min og betale for det:-) Når det gjelder terapaut så har tanken vært der, men vi begynner å finne ut av ting nå, men så dukket dette opp på pc`n hans og da ble jeg litt lei meg ettersom jeg har opplevd at min eks har lurt meg uttalige ganger. I går fikk jeg den følelsen igjen hvor jeg tenker at jeg har gått 100% prosent inn i ett forhold og vært blind nok engang.
Kamikatze Skrevet 4. mars 2010 #13 Skrevet 4. mars 2010 Hvorfor skal din nåværende lide for hva eksen din gjorde? Seriøst! Han har dyttet peilepinnen opp i slimhølet deres, så han husker helt sikkert hva de heter. I alle fall de som er minneverdige. Og får nummeret fram på telefonkatalogen.no på noen sekunder. Det du gjør er jo å tvinge nesa hans inn i skjermen, og nedover minnene. Glupt sjakktrekk! Jeg har heller ikke brukt msn på år og dag, helt til noen nevnte det. Da logget jeg inn, fordi jeg ble påminnet det, og myste litt over greia, og slo av igjen. Problemet er ikke hvem han har nummeret til, men hvem han ringer. Og det er sikkert greit for han å ha lista intakt når dere går fra hverandre om en stund. Og er dere ennå sammen om fire fem år, har dere helt sikkert kjøpt ny PC.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #14 Skrevet 4. mars 2010 Jeg er enig i at det er totalt respektløst og slette andres filer og nr! Og det er ingen grunn til å freake ut for at typen din har nr. dit eksen sin. Jeg derimot fant nakenbilder av eksen hans på pcen hans, og det synes jeg ikke man trenger å ha, akkurat. Og det tar jo så mye som 2 sekunder og slette, da.
Gjest Gjest_Hmm_* Skrevet 4. mars 2010 #15 Skrevet 4. mars 2010 Hvorfor slette det? At han henger på et sted han kanskje møtte ei en gang har vel ikke noe å si? Det betyr jo ikke at han henger med henne der nå Neida, men jeg vet hva de gjorde på toalettet der...
Gjest Gjest_Hmm_* Skrevet 4. mars 2010 #16 Skrevet 4. mars 2010 Neida, men jeg vet hva de gjorde på toalettet der... Så er det bare èn fridays der vi bor, så jeg er sikker på at det er der det har skjedd. blir bare litt sårt for meg når jeg veit han vanker der ukentlig. Skal prøve og puste og huske alt det fine vi tross alt har sammen. Måtte bare blåse ut litt, så takker for alle svar så får jeg bare roe meg litt ned her og krølle meg sammen i sofan med en kopp beroligende te
Gjest Gjest_Hmm_* Skrevet 4. mars 2010 #17 Skrevet 4. mars 2010 Hvorfor skal din nåværende lide for hva eksen din gjorde? Seriøst! Han har dyttet peilepinnen opp i slimhølet deres, så han husker helt sikkert hva de heter. I alle fall de som er minneverdige. Og får nummeret fram på telefonkatalogen.no på noen sekunder. Det du gjør er jo å tvinge nesa hans inn i skjermen, og nedover minnene. Glupt sjakktrekk! Jeg har heller ikke brukt msn på år og dag, helt til noen nevnte det. Da logget jeg inn, fordi jeg ble påminnet det, og myste litt over greia, og slo av igjen. Problemet er ikke hvem han har nummeret til, men hvem han ringer. Og det er sikkert greit for han å ha lista intakt når dere går fra hverandre om en stund. Og er dere ennå sammen om fire fem år, har dere helt sikkert kjøpt ny PC. Joda, men jeg hadde kanskje ikke blitt så satt ut hvis ikke loggen var slettet med de to msn adressene ( som han sier han ikke bruker) fant det på "søk" da jeg lette etter bilder fra ferien vår.
Gjest Gjest_Hmm_* Skrevet 5. mars 2010 #18 Skrevet 5. mars 2010 ja og nå har han logget inn igjen på en adresse han sier han ikke bruker.Er ikke det litt rart? to ganger på en uke? Pluss det er når jeg ikke er her..Jeg så det nå på loggen.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #19 Skrevet 5. mars 2010 ja og nå har han logget inn igjen på en adresse han sier han ikke bruker.Er ikke det litt rart? to ganger på en uke? Pluss det er når jeg ikke er her..Jeg så det nå på loggen. Hva med å spørre han? Jeg står fremdeles på mitt da, dere har for lite tillit til å ha et velfungerende forhold!
Jade Skrevet 5. mars 2010 #20 Skrevet 5. mars 2010 Oj, jeg har sikkert ekser sine telefonnumre lagret et eller annet sted :O Men det betyr ingenting, og jeg ringer dem heller ikke. Jeg har heller ikke fjernet bilder i albumet. Jeg har også telefonnumre til gamle og nye kolleger og venner uten at det betyr at jeg ligger med dem, eller har lyst til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå