Gå til innhold

. . .

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Minxie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken Nes Kommune? Fins opptil flere av dem, skjønner du! ;)

Skrevet

Hvis det er Nes kommune i akershus du mener (Nes på romerike) så er Udenes Kirke absolutt en av de fineste! :) En hvit korskirke som ligger flott til på en liten høyde over Glomma! Nes Kirke er nyoppusset så tror den er ganske fin også blitt, men den har ikke samme fine beliggenheten, ligger rett ved rv2.

Hvis dere tør å ta sjansen på pent vær går det an å gifte seg i kirkeruinene også, ligger der hvor glomma møter vorma, en idyllisk plass, men bruk av ruinene er med værforbehold(har ikke tak!).

Skrevet

Vi skal gifte oss i Nes kommune (Akershus), og holde både fest og vielse på Kjærnsmo Gård på Auli. Her betaler man per kuvert, og da er middag (3-4 retters, eventuelt buffet), leie av lokaler og kokk/personale inkludert.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet (endret)

.

Endret av Minxie
Skrevet

Udenes kirke er veldig fin, der skal jeg gifte meg til sommeren. Den ligger ikke langt unna. Ligger på Hvam, i nærheten av Tomteråsen, Hvam videregående, Gamle Hvam; hvis du er litt kjent? Ned mot elva, så det er veldig fine omgivelser. Vi skal ha fest på Kjærnsmo Gaard, men sånn jeg skjønner det på deg med antall gjester etc så kan dette bli litt dyrt vil jeg tro. Du kan jo sjekke ut hjemmesidene deres: www.kjaernsmogaard.no. Jeg prøvde også å få noe som heter Ullershov, men dette var dessverre ikke ledig for oss, men er jo et tips :) Lillerommen i Vormsund kan også være et alternativ.

Skrevet

Vi skal ha festen på Hennivangen, Nes villmarksforum (flott sted langt inne i skogen), men der er det nok ikke plass til så mange mennesker.

Du kan jo høre hvordan prisene er på Runni Gård, der er det plass til en del mennesker tror jeg, og så er det jo veldig sentralt.

Hvis dere vil leie et sted hvor dere kan bruke catering er jo Dragsjøhytta også koselig, men hovedsalen der rommer nok ikke flere enn maks60-70, kommer litt an på hvordan bordene plasseres. Da måtte dere nok bruke flere av rommene...

Vet ikke om det er noe drift på Lillerommen lenger, der er det veldig fint, men tror kuvert'n fort kan være litt stiv..

Ellers så blir det evt. ymse gymsaler da, de er iallefall store nok, koster sikkert ikke noe særlig å leie, men er vel ikke akkurat de koseligste omgivelsene det da...

Årnes gamle skole kan vel også være et alternativ, men er igjen usikker på str.

Kommer ikke på flere lokaler i farten... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...