Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Flere av mine kjærester har gjort det slutt fordi de TROR jeg er utro.Jeg har aldri vært utro i hele mitt liv og har heller ingen planer om det. De tror visst at jeg er et vandrende "sexgal kvinne" eller noe sånt..

Kan ikke forstå hvorfor de tenker slik. Det er ingenting i min oppførsel som skulle tilsi noe sånt. Jeg flørter ikke med andre menn, jeg får ikke engang engang sms eller sender sms til andre menn. Noe de gjør! Ikke sminker jeg meg noe særlig eller går utfordrende kledd heller.

Men de stoler overhodet ikke på meg. Meg kan de ikke stole på sier de og så går de. Selv om jeg svarer på alle spørsmål og de selv bare gir faen om jeg spør de om noe. Det er jo også vanskelig å bevise noe som ikke kan bevises med annet enn ord...Men de har ingenting på meg. Likevel har de null tillit. Til og med ting jeg kan bevise tror de ikke noe på. Da har jeg jeg manipulert de.

Skjønner ingenting..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du har truffet på feil mannfolk :) Stoler de ikke på deg er de ikke noe å ta vare på... Kan ikke gjøre noe mer enn å være ærlig!

Gjest Trajan
Skrevet

Det er bare fornuftig og ikke stole på noen.

Gjest Trajan
Skrevet (endret)

gf

Endret av Trajan
Gjest Gjest
Skrevet
Det er bare fornuftig og ikke stole på noen.

Men hvorfor da si at de vil bli sammen med meg, ha barn med meg, leve alle sine dager med meg? Det er jo DE som farer med løgn. Å gjøre det slutt fordi de TROR jeg er utro og ikke til å stole på.......jeg blir helt matt.

Det er greit å ikke stole på noen, men man skal vel ikke komme med grunnløse påstander heller?!

Gjest Gjest
Skrevet

Kjærestene mine tro jeg er utro!

Flere av mine kjærester har gjort det slutt fordi de TROR jeg er utro.Jeg har aldri vært utro i hele mitt liv og har heller ingen planer om det. De tror visst at jeg er et vandrende "sexgal kvinne" eller noe sånt..

Kan ikke forstå hvorfor de tenker slik. Det er ingenting i min oppførsel som skulle tilsi noe sånt. Jeg flørter ikke med andre menn, jeg får ikke engang engang sms eller sender sms til andre menn. Noe de gjør! Ikke sminker jeg meg noe særlig eller går utfordrende kledd heller.

Men de stoler overhodet ikke på meg. Meg kan de ikke stole på sier de og så går de. Selv om jeg svarer på alle spørsmål og de selv bare gir faen om jeg spør de om noe. Det er jo også vanskelig å bevise noe som ikke kan bevises med annet enn ord...Men de har ingenting på meg. Likevel har de null tillit. Til og med ting jeg kan bevise tror de ikke noe på. Da har jeg jeg manipulert de.

Skjønner ingenting..

haha, måten du skriver på får det til å se ut som du har flere kjærester på samme tid? Noen andre en meg som reagerte på dette eller?

Skrevet

du får ha på deg en GPS så de kan se hvor du er da vet du. Nei da!

Kan du ikke spørre hva som får dem til å tro at du er utro???

Er det noe du gjør som får de til å tro det??

Siden de sier du ikke er til å stole på. Er dette på andre områder?

Eller er det rett og slett mannfolka som er lost??

I såfall finn en ny :)

Gjest Gjest
Skrevet
du får ha på deg en GPS så de kan se hvor du er da vet du. Nei da!

Kan du ikke spørre hva som får dem til å tro at du er utro???

Er det noe du gjør som får de til å tro det??

Siden de sier du ikke er til å stole på. Er dette på andre områder?

Eller er det rett og slett mannfolka som er lost??

I såfall finn en ny :)

Antar det er fordi jeg er åpen om alt, og forteller om alt. Jeg har fortalt om tidlgere kjærester, om gifte menn som sjekker meg opp når jeg selv er singel.. Men det var selvsagt før jeg traff de, og aldri noe jeg ville blitt med på i ettertid. Jeg har også fortalt at jeg kan tilgi utroskap. Det betyr ikke at jeg selv er det.

Jeg skal helt slutte å fortelle om noe som helst.

Men det er jo noe merkelig at de selv kan motta meldinger fra andre damer, sende meldinger og kommentere damer de ser. Jeg gjør som sagt ikke slikt når jeg er sammen med noen. Selv svarer jeg også på spørsmål, mens de selv bare gir faen om jeg spør de om noe..

Gjest Gjest
Skrevet
Antar det er fordi jeg er åpen om alt, og forteller om alt. Jeg har fortalt om tidlgere kjærester, om gifte menn som sjekker meg opp når jeg selv er singel.. Men det var selvsagt før jeg traff de, og aldri noe jeg ville blitt med på i ettertid. Jeg har også fortalt at jeg kan tilgi utroskap. Det betyr ikke at jeg selv er det.

Jeg skal helt slutte å fortelle om noe som helst.

Men det er jo noe merkelig at de selv kan motta meldinger fra andre damer, sende meldinger og kommentere damer de ser. Jeg gjør som sagt ikke slikt når jeg er sammen med noen. Selv svarer jeg også på spørsmål, mens de selv bare gir faen om jeg spør de om noe..

Man skal ikke fortelle alt.. Hvis man "gjør" seg selv attraktiv ved å fortelle slike historier, så skremmer det noen.

Skrevet (endret)
Kjærestene mine tro jeg er utro!

haha, måten du skriver på får det til å se ut som du har flere kjærester på samme tid? Noen andre en meg som reagerte på dette eller?

Er du utro mot alle sammen samtidig?

Fra spøk til alvor. Du ser ut til å falle for kjærester av det sjalu slaget, eller mennesker som er såret, og har mistet evnen til å ha tillitt.

Samlivskurs anbefales.

Du kan jo si at du ikke gidder å snakke med dem hvis de ikke tror på det du sier. Si at du lengter etter en ekte kjæreste som ikke tar deg for å være løgner. At du ikke har tenkt å være utro, men at du skal begynne å gå å lete, fordi dette klarer du ikkke i lengden. Og si at du skal si fra før du kysser noen andre, at det ikke vil skje bak noen rygger.

Endret av I Grosny
Gjest Gjest
Skrevet
Man skal ikke fortelle alt.. Hvis man "gjør" seg selv attraktiv ved å fortelle slike historier, så skremmer det noen.

Men hvorfor si at jeg er utro og flyr etter andre menn? Det er bare å gjøre det slutt, ikke komme med grunnløse påstander. Jeg tvinger ingen til å være sammen med meg.

Ikke forteller jeg om tidligere kjærester for å virke attraktiv heller,snarer for å fortelle hvorfor det ble slutt. Jeg fortalte at en hadde vært på sexklubb. Da trodde min siste at det var noe jeg likte å gå på, bak hans rygg. Noe det jo overhodet ikke var.

Selv forteller de da også hvor lykkelige de var med sine exer, at de møttes hver dag i to år og hadde sex hver dag!

Gjest Gjest
Skrevet
Er du utro mot alle sammen samtidig?

Fra spøk til alvor. Du ser ut til å falle for kjærester av det sjalu slaget, eller mennesker som er såret, og har mistet evnen til å ha tillitt.

Samlivskurs anbefales.

Du kan jo si at du ikke gidder å snakke med dem hvis de ikke tror på det du sier. Si at du lengter etter en ekte kjæreste som ikke tar deg for å være løgner. At du ikke har tenkt å være utro, men at du skal begynne å gå å lete, fordi dette klarer du ikkke i lengden. Og si at du skal si fra før du kysser noen andre, at det ikke vil skje bak noen rygger.

Takk for gode råd!

Jeg har nok en tendens til å bli så fortvilet over å ikke bli trodd at jeg ikke klarer å bare gå eller si at jeg ikke vil snakke med de..det er som om det er feilen jeg gjør. Jeg burde bare holde munn!

Nå er det jo slutt (igjen), men skal huske det til neste gang.

Skrevet
Takk for gode råd!

Jeg har nok en tendens til å bli så fortvilet over å ikke bli trodd at jeg ikke klarer å bare gå eller si at jeg ikke vil snakke med de..det er som om det er feilen jeg gjør. Jeg burde bare holde munn!

Nå er det jo slutt (igjen), men skal huske det til neste gang.

Er du dumpa pga misforståelse, at du ikke har blitt trodd, eller er det din skeptiske kjæreste som har hoppet over til den han var utro med?

Jeg føler med deg, jeg har selv blitt dumpa fordi x ikke trodde på meg. Det er fryktelig tungt å kommunisere med sjalue mistroende folk. Det var såpass tungt at jeg ikke orket å kjempe for x etter feildumping.

Gjest Gjest_CarpeDiem_*
Skrevet

Hvorfor er du opptatt av hva dine kjærester måtte tro? som en annen sa over, det hjelper ikke å stole på noen. man må ta bevisste valg i livet på alle plan.

En god holdning er: Jeg stoler ikke på noen, men jeg hører hva de sier/gjør.

Det er alt som skal til. Du har valg i livet. Grip de. Carpe Diem

Gjest Gjest
Skrevet
Hvorfor er du opptatt av hva dine kjærester måtte tro? som en annen sa over, det hjelper ikke å stole på noen. man må ta bevisste valg i livet på alle plan.

En god holdning er: Jeg stoler ikke på noen, men jeg hører hva de sier/gjør.

Det er alt som skal til. Du har valg i livet. Grip de. Carpe Diem

Men jeg blir da vel fortvilet når de gjør det slutt fordi de ikke tror på meg! Greit nok at man ikke skal stole på noen, men når de selv velger å bli kjærester med deg og de til og med sier at de elsker deg så får de jaggu ha litt tillit....Det er overhodet ingenting som skulle tilsi at jeg fløy etter andre menn heller. Han siste hadde jeg knapt kjent i to måneder - og da skulle jeg liksom flydd etter andre menn midt under forelskelsens rus??

Gjest Gjest
Skrevet
Er du dumpa pga misforståelse, at du ikke har blitt trodd, eller er det din skeptiske kjæreste som har hoppet over til den han var utro med?

Jeg føler med deg, jeg har selv blitt dumpa fordi x ikke trodde på meg. Det er fryktelig tungt å kommunisere med sjalue mistroende folk. Det var såpass tungt at jeg ikke orket å kjempe for x etter feildumping.

Jeg har blitt dumpa fordi han sa han ikke kunne stole på meg. Jeg skulle visstnok fly etter andre menn..

Mern han sier fortsatt at han elsker meg...??

Gjest Gjest_frøken_*
Skrevet

Er du veldig attraktiv og har mange menn som snur seg etter deg?

Og har du en stor sexlyst?

Disse tingene, kombinert med at du prater om "alle" du har ligget med før, kan gjøre selv den beste mann usikker og dermed også sjalu.

Første bud er å snakke minst mulig om ekser og andre menn. Ikke si hvor mange du har ligget med, ikke si "dette gjorde jeg og eksen og", om du må fortelle en vanlig historie som involverer en eks så bytt ut eks med "kompis", ikke fortell han om alle som legger an på deg, slett mld og mailer du får fra menn uten å si noe osv.

Andre bud.. vel.. Om du er attraktiv og/eller har stor sexlyst så er ikke dette noe jeg anbefaler at du endrer på, hehe. Da må du bare gå etter mer selvsikre og trygge menn. Alle menn tror de vil ha verdens mest sexy og kåte dame, men de freaker ut hele gjengen når de får ei og begynner å falle for henne.

Gjest Gjest
Skrevet
Er du veldig attraktiv og har mange menn som snur seg etter deg?

Og har du en stor sexlyst?

Disse tingene, kombinert med at du prater om "alle" du har ligget med før, kan gjøre selv den beste mann usikker og dermed også sjalu.

Første bud er å snakke minst mulig om ekser og andre menn. Ikke si hvor mange du har ligget med, ikke si "dette gjorde jeg og eksen og", om du må fortelle en vanlig historie som involverer en eks så bytt ut eks med "kompis", ikke fortell han om alle som legger an på deg, slett mld og mailer du får fra menn uten å si noe osv.

Andre bud.. vel.. Om du er attraktiv og/eller har stor sexlyst så er ikke dette noe jeg anbefaler at du endrer på, hehe. Da må du bare gå etter mer selvsikre og trygge menn. Alle menn tror de vil ha verdens mest sexy og kåte dame, men de freaker ut hele gjengen når de får ei og begynner å falle for henne.

Jeg får ingen sms eller mail fra andre menn. Og jeg sender heller ingen. Det får derimot de. Og de sender også svar og meldinger.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har fortalt om tidlgere kjærester, om gifte menn som sjekker meg opp når jeg selv er singel.

Har du tidligere vært elskerinnen til en gift mann? I så fall tipper jeg at det er dette som gjør at kjærestene ikke stoler på deg. Om jeg mistolket innlegget ditt så beklager jeg :)

Gjest Gjest_frøken_*
Skrevet
Jeg får ingen sms eller mail fra andre menn. Og jeg sender heller ingen. Det får derimot de. Og de sender også svar og meldinger.

Og så? Tror du de er utro?

Du svarte ikke på om du er attraktiv og nymfo forresten :fnise:

Det kan faktisk bety noe, noen menn tenker at veldig kåt = promiskuøs = lettere å være utro.

Er du i tillegg attraktiv så har de jo konkurranse så det holder, og du kan liksom bare hoppe på neste fyr når som helst.

Og om du har ramset opp en lang rekke med ekser så tror de at du har for vane å hoppe til neste uten å blunke. Altså blir de litt nervøse av å være sammen med deg.

Bare synsing og ville teorier fra min side dette da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...