Gjest drømmepike Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 hei , har hatt en tøff periode i mitt liv, nettopp blitt slutt mellom meg om min kjære, har veldig lyst å få han tilbake. og sliter litt om dagen. men i natt hadde jeg en grusom drøm, drømte jeg ble blind i noe nminutter og var livredd jeg aldri skulle se mer, folk rundt meg trodde meg ikke og jeg fikk en panikkfølelse, men tilsutt da jeg endelig ble trodd på fikk jeg synes mitt tilbake. jeg drømte også at jeg holdt på å få hjerteinfarkt. noen som har litt innsikt i drømmetydning og kan tyde min drøm. på forhånd takk.
Deadbarbie Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 http://www.droemmetydning.com/ Gå på drømmesymboler --> Blind.. Så kanskje finner du noe.
Gjest drømmepike Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 http://www.droemmetydning.com/ Gå på drømmesymboler --> Blind.. Så kanskje finner du noe. takk:) noen flere som kanskje kan ''tyde'' =) hadde satt pris på det
Asteria Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Jeg tenker at følelsene dine er i veldig forandring for tiden og det er mye frykt tilstede.. Kan du gå tilbake i drømmen der du var blind og kjenne på følelsen, hvordan var det? Hva tenkte du? Hva følte du? Kanskje du kan dra en link til hvordan du hadde det i drømmen til noe som skjer i virkeligheten.. I drømmen er det forbigående, så jeg tenker at hva som enn skjer så vil det ordne seg.. Det å drømme om at en får hjerteinfarkt tenker jeg også er et tegn på at man er redd for noe.. kanskje du er redd for dine egne følelser? Lykke til, drømmer er spennende, jeg tenker de kan fortelle oss mye
Gjest drømmepike Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 Jeg tenker at følelsene dine er i veldig forandring for tiden og det er mye frykt tilstede.. Kan du gå tilbake i drømmen der du var blind og kjenne på følelsen, hvordan var det? Hva tenkte du? Hva følte du? Kanskje du kan dra en link til hvordan du hadde det i drømmen til noe som skjer i virkeligheten.. I drømmen er det forbigående, så jeg tenker at hva som enn skjer så vil det ordne seg.. Det å drømme om at en får hjerteinfarkt tenker jeg også er et tegn på at man er redd for noe.. kanskje du er redd for dine egne følelser? Lykke til, drømmer er spennende, jeg tenker de kan fortelle oss mye hei hei=) husker veldig godt jeg fikk panikkfølelse, jeg tenkte jeg aldri skulle se igjen og det værste av alt var at de som var rundt meg ikke trodde meg, før jeg begynte og gråte og skrike at jeg ser ikke jeg har blitt blind, alt var svart i noen minutter før jeg fikk synet tilbake. det at jeg nesten fikk hjerteinfarkt ble jeg også redd, men alt gikk over. aldri drømt at jeg har blitt blind før. vet ikke om det kan linkes til mitt kjærlighetsforhold, der jeg har såret min partner slik at han ''mistet følelser'' jeg vet ikke nå bare spytter jg ut tanker.
Gjest drømmepike Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 hei hei=) husker veldig godt jeg fikk panikkfølelse, jeg tenkte jeg aldri skulle se igjen og det værste av alt var at de som var rundt meg ikke trodde meg, før jeg begynte og gråte og skrike at jeg ser ikke jeg har blitt blind, alt var svart i noen minutter før jeg fikk synet tilbake. det at jeg nesten fikk hjerteinfarkt ble jeg også redd, men alt gikk over. aldri drømt at jeg har blitt blind før. vet ikke om det kan linkes til mitt kjærlighetsforhold, der jeg har såret min partner slik at han ''mistet følelser'' jeg vet ikke nå bare spytter jg ut tanker. tenkte kanskje at det at jeg ble blind var at jeg mistet min kjære og alt så mørkt ut , men det at jeg fikk mitt syn tilbake kanskje er indikasjon på at vi kanskje blir sammen igjen, og at ting ordner seg? eller er det litt fjern tolkning? og det at ingen trodde på meg,kan være at han ikke tror meg og det gir meg en slags panikkfølelse og angst. fordi det er sant at jeg ble blind, hmmmmmmmmmmmm
Gjest Trajan Skrevet 3. mars 2010 #7 Skrevet 3. mars 2010 Drømmer er bare drømmer Jeg drømte en gang at jeg var en farao og hadde slaver som bygde en pyramide. Det betyr ingenting
Gjest fix Skrevet 3. mars 2010 #8 Skrevet 3. mars 2010 På dreammods.com kommer dette opp: To dream that you are blind, represents your refusal to see the truth or your lack of awareness to a problem. Perhaps you are rejecting something about yourself or your situation. Are you refusing to see any other point of view except your own? Dette kan kanskje passe for din situasjon akkurat nå - dvs. er det noe du fornekter ved bruddet eller ved mulighetene til å bli sammen igjen? Eller opplevd at andre sår tvil om dine muligheter eller din tro på å bli sammen med kjæresten igjen (siden du opplevde i drømmen at folk ikke trodde på det du sa)?
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #9 Skrevet 4. mars 2010 Jeg drømte nå nettopp at jeg mistet alle tennene mine! Helt utrolig ekkel drøm, jeg formelig kjente hvor tennene skramlet rundt inne i munnen! Da jeg våknet var jeg helt svett og låg ei stund og kjente med tunga borti tennene for å forsikre meg at de var der! Er 33 år og har ingen tannproblemer, så det har ikke noe med det å gjøre heller.... Men fy for en ekkel drøm! Annen ekkel drøm jeg har hatt ofte er at jeg er innestengt i et lite rom, både med vinduer og dører, men jeg kommer meg ikke ut.... våkner som oftest helt forkavet og har surret meg inn i sengetøyet..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå