MarianneE Skrevet 9. september 2003 #1 Skrevet 9. september 2003 Når du står på kjøkkenet og ser ut av vinduet ditt, hva ser du da? Jeg ser: *hagen, med gjerdet *veien på utsiden av huset *Støyskjermen *høye biler som kjører på riksveien, samt boligområdet på andre siden. *Ser toppen av de høyeste bygningene på Hydro. Hva ser du?
Chiquita Skrevet 9. september 2003 #2 Skrevet 9. september 2003 Jeg ser: (Prøver å huske) * gårdsplassen og garagetomta * veien * hus som ligger på den andre siden av veien (i samme byggefelt) * noen av de overnevnte husenes hager (m tilhørende trær og blomster) * mange fjell i "horisonten"
Gjest Nightwish Skrevet 9. september 2003 #3 Skrevet 9. september 2003 Dette ser jeg ut av mitt kjøkkenvindu: *hagen med prydbusker og blomsterbed *mjøsa *kornåkeren *oppland *og den fordømte E6 som for tiden er delvis skjult av masse grønne trær. *naboens gård ganske idyllisk det
Gjest *anonyma* Skrevet 9. september 2003 #4 Skrevet 9. september 2003 Jeg ser "hele" Oslo pluss langt utover fjorden. :D
Silfen Skrevet 9. september 2003 #5 Skrevet 9. september 2003 Ser hagen. Veien nedenfor. Husene i gaten nedenfor og pokkers Brann stadion!
Nigella Skrevet 9. september 2003 #6 Skrevet 9. september 2003 Fra kjøkkenvinduet i 2. etg, der ser jeg: *Siste lille biten av blindveien vi bor i. *Stor del av friluftsområde/grønn lunge som avsluttes i en idyllisk småbåthavn. Jeg har sett både rev, dådyr og pinnsvin fra vinduet. Ser også mange som går tur med bikkja og ungene. *Stor del av havet (norges kyst). Her går det store lasteskip forbi, små sjarker ligger stille og drar fangst mens måkene flokker seg rundt, en sjelden gang padler en kajakk forbi, og det hender at dykkere tar turen hit enten fra land eller båt. Og så hurtigruta, da. Jeg ELSKER utsikten min! Her kan jeg sitte ved kjøkkenbenken med kaffekoppen og bare nyte. Har også den bærbare pc'n på benken, kan til tider være vanskelig å konsentrere seg om det som er på skjermen. Har hele tiden kikkerten innen rekkevidde, og lar meg fasinere av skiftninger i været. Spesielt storm med hvite bølgetopper er stas da!
Kaktus Skrevet 9. september 2003 #7 Skrevet 9. september 2003 Tre naboblokker og noen trær stort sett.
Marianne Skrevet 9. september 2003 #8 Skrevet 9. september 2003 Jeg ser veien utforbi, masse hus nedover, taket på potetmelsfabrikken, en bekk og stort sett mange som går tur.
Sandman Skrevet 9. september 2003 #9 Skrevet 9. september 2003 En svær tuja. Den dekker hele utsikten. Noen som har en motorsag å låne bort?
punkyB Skrevet 9. september 2003 #10 Skrevet 9. september 2003 Den er ganske kjedelig - ser rett inn i nabogården med innkjørsel til garasjen der. Heldigvis er mesteparten av innsynet skjermet av noen trær - hvertfall om sommeren. Kan skimte noen av nabogårdene hvis jeg henger ut av vinduet.
bippbipp Skrevet 9. september 2003 #11 Skrevet 9. september 2003 Skogen er på kjøkkensiden min, og der er det masse nusselige fugler, en og annen hund. Av og til på vinteren kommer det elg forbi.. :blunke:
Gjest Abelone Skrevet 9. september 2003 #12 Skrevet 9. september 2003 En overivrig nabo som går berserk med motorsaga.... :cry:
jordbær Skrevet 9. september 2003 #14 Skrevet 9. september 2003 Fra kjøkkenvinduet i 2etg. ser jeg: *Trappen som går opp til leiligheten *Veien som går til inngangspartiet til dem under oss + oss, samt hagen vår som ligger under kjøkkenvinduet(Med en gul stor tuja og en sølvgran som har sett sine bedre dager). *Veien som går forbi oss. Vi bor i et boligområde, så den er ikke akkurat tungt trafikert. *Nabo-rekkehusene på andre siden av veien.
majan Skrevet 9. september 2003 #15 Skrevet 9. september 2003 Ser jeg rett ut av kjøkkenvinduet mitt ser jeg Vikersundbakken :D .
Gjest Embla s Skrevet 9. september 2003 #16 Skrevet 9. september 2003 Nidarosdomen Å :o Heldige deg, skulle gjerne bodd der man kan se den fra vinduet sitt... Fra mitt kjøkkenvindu ser jeg: hagen, hekken, kortsiden på nabohuset (hvitt). Noen ganger naboen (hagegal) eller den merkelige datteren dems (Hit me )
Gjest gjest1 Skrevet 9. september 2003 #17 Skrevet 9. september 2003 Mitt gamle badekar som vi ikke har fått kjørt påbossplassen enda...... Hekken og en svær hegg,som jeg skimter biler igjennom
Mathias Skrevet 9. september 2003 #18 Skrevet 9. september 2003 Hagen ( jeg er hagegal), noen ganger dattern min, og langsiden på nabohuset.. Noen ganger den sprø nabokona i vinduet.... (beklager, klarte ikke la vær... )
Gjest Dolphina Skrevet 9. september 2003 #20 Skrevet 9. september 2003 Jeg ser: *Gangveien *Riksveien *Nabohuset *Adidas *Mjøsa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå