Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Heisann! Andre som farger håret med fargen 4.6, fra Garnier Nutrisse? Som fortsatt finner den i butikken? Jeg elsker denne fargen, men finner den ikke noen steder... Så nå har jeg snakket med dem som jobber på en Vitabutikk her i nærheten, og de sa at alle fargene (i alle merkene....) med fargekode 4.6 forsvinner. De trodde de ville bli erstattet, men visste ikke, visste heller ikke når dette eventuelt ville skje. Har også snakket med noen på en stor HM-butikk, de hadde heller ikke fargen i sortimentet, og kom heller ikke til å bestille inn slike farger. Virket ikke som om hun hadde så mye peiling... Smått fortvilet gikk jeg innom en frisør, og spurte om de hadde fargen. Svaret: nei, de hadde den ikke. De hadde liknende farger, men da er de enten så knæsje at de går ut av håret med én gang, eller de er kobberfargede (og disse var det også snakk om at kanskje ville gå ut...) Andre som har hørt om dette? Eller vet hvor man kan få tak i denne fargen?
¤Pernille¤ Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Jeg elsker også denne fargen! Har lagt merke til at den har blitt borte noen steder... Sist jeg fant den var på hennes, men det er en stund siden... Prøv å kjøpe den fra nettet!
Lykkelitenen Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 de forsvinner desværre fordi de selger ganske dårlig. Forbrukerne vil enten ha lette mah oganybrune toner, eller de knæsj røde, og desværre for de som bruker fargene, så tilpasser produsentene sortementet sitt etter salgstallene... Men det går nok ann å få disse på nett! http://www.paydenspharmacy.co.uk/product.asp?sku=27887V http://shop.mychemist.com.au/product.asp?id=58640 http://www.amazon.co.uk/GARNIER-NUTRISSE-C...R/dp/B002R9YLV6
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 (endret) Takk for linkene, Lykkelitenen! Men et spørsmål: om de "vanlige" butikkene ikke får tak i denne fargen mer, hvorfor får man da tak i dem på nett? Eller, det jeg mener; hvorfor skal de selge mer på nett om det er selve produsenten som har kommet frem til å ikke føre fargen mer? Har lett lenge etter slike farger på nett (men ikke på de sidene du linker til), og svaret jeg har fått der jeg har sendt spørsmål er at de selger så lite, så derfor tar de dem ikke inn mer... Hmm, så nå at på den linken fra amazon at det står de ikke vet når de vil få den inn igjen. Men jeg er ikke vant til å handle på nett da, kanskje det er vanlig å skrive det om en vare er ute for øyeblikket :o) Må nesten bare finne en annen farge og erstatte med. Jaja, takk for svar begge to da! Uff, jeg som hadde funnet en farge jeg elsker..... *grrr* Endret 3. mars 2010 av ~Fantabulous_kitten~
Lykkelitenen Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 Jeg tror ikke det er produsenten som dropper produktet på verdensbasis, men de norske "grene" som velger å luke de ut. På samme måte som mange andre merker har produkter i seriene sine som man kun får kjøpt utenlands eller på nett... Men heg har ikke snakket med L'oreal selv om dette, så jeg kan jo ikke svare sikkert. Det kan jo være en mulighet for at de har gitt seg og at det som er igjen er siste rest...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå