Gjest Niema Skrevet 3. mars 2010 #1 Del Skrevet 3. mars 2010 Det skjer veeeldig ofte her at lyden på TV 3 henger igjen så det ikke samsvarer med bildet på skjermen. Skjer det hos dere også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 4. mars 2010 #2 Del Skrevet 4. mars 2010 Har ikke problemer med det. Har du kabel-tv eller parabol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppzy Skrevet 4. mars 2010 #3 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg har ikke hatt det i det siste, men i januar og tidlig februar var det ille. Ikke bare TV3, man nesten alle kanalene. Det viste seg at det var kabel-tv operatøren som hadde store problemer. Nå har de fikset det og det er helt fint. Det er i alle fall irriterende å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 4. mars 2010 #4 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg har riks-tv.. Bare tull og problemer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppzy Skrevet 4. mars 2010 #5 Del Skrevet 4. mars 2010 Skjønner deg godt. Jeg har aldri hatt det og vet ikke hvordan det fungerer, men kanskje det hjelper å oppdatere kortet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå