Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som kan linke meg noen behaglige BH'er med brede stropper, både med og uten bøyle? Og helst ikke så dyre.. Jeg føler de tynne stroppene skjærer godt ned i huden for å holde C cupen min oppe når jeg står/sitter i enkelte stillinger.

Tunge puppefaen :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Smaragd
Skrevet (endret)
Noen som kan linke meg noen behaglige BH'er med brede stropper, både med og uten bøyle? Og helst ikke så dyre.. Jeg føler de tynne stroppene skjærer godt ned i huden for å holde C cupen min oppe når jeg står/sitter i enkelte stillinger.

Tunge puppefaen :fnise:

Får kjøpt sånne ekstra brede beskyttelsesputer til å ha på de bh'ene du allerede har :)

Fann ingen link til dem, men tror kanskje cubus, nytt og nyttig og selected har dem :)

Fann denne linken mens jeg lette, og ville dele den :)

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=103070

Endret av Smaragd
Gjest navnelapp
Skrevet

Prøv om du kan gå ned på vidda rundt ryggen. BH-stroppene skal ikkje bære heile vekta. Når den blir strammare rundt ryggen blir belastninga på stroppene mindre.

Skrevet

Gå i en bh-butikk og få målt deg! De har ofte litt rimeligere bh-er der også, så da kan du jo kjøpe med deg én som garantert passer. Når du har gått litt med den (det føles j... stramt og rart i begynnelsen), vet du hva du skal se etter i de billigere butikkene. Det viser seg stadig at jenter har for liten cup og for stor vidde rundt, og det går ut over komforten. Jeg måtte kaste alle mine bh-er etter at jeg ble målt og fant ut av størrelsen min; klarte rett og slett ikke gå med dem lenger.

Hilsen en som gikk fra 85D til 70F på 2 sekunder.

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for tips folkens. Jeg har målt meg selv gjentatte ganger og bhene er egentlig veldig grei ellers. Jeg får bare så vondt i ribbebeina når stroppen rundt er for stram (nå mener jeg ikke så stram at jeg knapt klarer å huke den sammen altså), ikke skjærer den særlig inn i huden heller. Fatter ikke hvorfor jeg får vondt av det.

Vurderer å prøve slik bh som er for å minimere bysten. De ser ganske store og gode ut. Men finnes de uten den minimerende effekten?

Skrevet

Jeg har ikke prøvd de bh-ene du snakker om, men det fins jo uansett bh-er som har bredere stropper. Imidlertid er ikke disse så moderne for tiden, så antar at de ikke finnes på HM. Prøv en spesialistbutikk, så kan du iallefall diskutere hva du er ute etter med en som vet nøyaktig hva du snakker om! Du får fint kjøpt bh-er der til 300,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...