Gjest Henrikke Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Skjønner ingen ting. Driver å blir kjent med syklusen min, ikke aktiv prøver enda, men ikke krise om noe skjer. Hadde mengder av el-slim uke 7 ( i dag uke 9), som sluttet helgen for snart to uker siden. Jeg regnet dermed med at el var helgen 20-21 feb., og at mensen skal komme til helgen, altså om fire dager ca. Dette har stemt før. At ca to uker tter opphørt slim, kommer mensen. (syklusene mine er enda ca 7 uker etter pilleslutt, så antall dager er ingen indikasjon for meg;)) Livmortappn var svært myk og åpen de dagene med slim, da jeg kjente for et par dager siden var den hard og lukket. I dag morges tok jeg en el test (ville bare prøve, akkurat fått tester i posten). Den var megapositiv?!?!?!?!? Hadde kastet urinen, klemte ut en liten dråpe til og tok en gr.test. Svært lite urin, men absolutt urin. Og testen var megablendahvit. Jeg skjønner virkelig ingen ting!! Kan el-tester bli falskt positive i ny og ne? Kan jeg ha el nå selv om jeg ikke har noe slim (hatt till normal, klembrig utflod den siste uken) Er det flere som har opplevd å ha masse el-slim, men at el ikke inntreffer før etter 1,5 uke uten el-slim? Jeg skjønner ingen ting ??? Livmortappen er fremdeles hard, men kanskje ikk så hard som her for loeden (vanskelig å si) og ikke like myk som da jeg mente jeg hadd el. VI har hopper av i "svingen". Vet dette ikke er sikker metode. Vi har hatt veldig lite sex, og kan ikke huske om vi hadd sex rundt "slimdagene"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå