Gjest Torkil 34 Skrevet 11. mars 2010 #21 Skrevet 11. mars 2010 Jeg er i hvert fall totalt uinteressert i jenter som ikke er ariske. Og aerobicinstruktør og boler. En kvinnelig muskelbunt Jeg ønsker asiatiske damer til Norge, de er mye bedre enn de norske. Mer underdanige!
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #22 Skrevet 13. mars 2010 Jeg er i hvert fall totalt uinteressert i jenter som ikke er ariske. Ha ha! "Ariske"... Hva er du for noe - nazist? Kanskje på tide å bli litt opplyst i forhold til hvilken tid du lever i...
Deadbarbie Skrevet 13. mars 2010 #23 Skrevet 13. mars 2010 Som ditt innlegg er et eksempel på. Forhåndsdømming, altså. Ikke typisk nordmenn. Forhåndsdømming er ikke ulovlig.. Det var kun min mening. Så hva er poenget ditt?
mysterygirl Skrevet 13. mars 2010 #24 Skrevet 13. mars 2010 Jeg er i hvert fall totalt uinteressert i jenter som ikke er ariske. Jeg faller nok ikke for "utenlandske" gutter, men har da gutte venner som er det. Og min bestevenninne er 50% Mauritsius,bryr meg ikke sånn sett =)
Gjest Gjest_konservativ Mann_* Skrevet 13. mars 2010 #25 Skrevet 13. mars 2010 Ha ha! "Ariske"... Hva er du for noe - nazist? Kanskje på tide å bli litt opplyst i forhold til hvilken tid du lever i... Jeg synes det er svært mye ved nasjonalsosialismen som er spennende og interessant, men jeg tror at betegnelsen "verdikonservativ sosialdarwinist" er mer treffendef.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #26 Skrevet 13. mars 2010 Jeg styrer unna damer som muligens har en gal familie/kultur. Orker ikke å risikere livet for damer.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #27 Skrevet 14. mars 2010 ta å legg ut bilde du frøken, så løser det seg nok. Man ser mange lite pene jenter som har lagt ut bilde av seg selv på netttprofiler, og tenker gjerne at de som ikke legger ut bilde er enda mindre pene enn de igjen.... Jeg syns at "blandingsjenter" for å si det litt politisk ukorrekt, gjerne er superdigge, og jeg vet at flere av kompisene mine syns det samme. Men det er også mange gutter som er skeptiske til jenter fra først og fremst muslimske familier pga den utrolig overbeskyttende holdninga til mennene i de familiene. og når du sier utenlandsk er det nok mange som tenker at du komme fra den type familie. Det hjelper fryktelig lite at du er norsk, hvis brødrene dine og faren din skal "beskytte æren" din, og alt det pisset der....
Betelgeuse Skrevet 1. november 2012 #28 Skrevet 1. november 2012 (endret) Jeg har sansen for jenter fra andre kulturer. De er ofte mer feminine, og det er mye lettere å være rundt dem; jeg får være mann, og de får være kvinne. Er det ikke det alle menn egentlig vil, innerst inne? Å få ta vare på en de virkelig elsker? Her til lands høres sikkert "få ta vare på" negativt ut. Gud, så forvirret vi har blitt. Og til dem som sier at nordmenn er forhåndsdømmende; det er dere som dømmer, i det dere sier det! Om noen velger å ta kontakt med en noen eller ikke, er helt opp til dem! Og hvorfor vet dere ikke noenting om; det som er sikkert, er at det er fullstendig likegyldig. Ikke fortell andre folk hva som er gale med dem, og hva de bør gjøre, det er det siste vi trenger i disse tider. Endret 1. november 2012 av Betelgeuse 1
Gjest spavalica Skrevet 1. november 2012 #29 Skrevet 1. november 2012 Jeg er fra ex Yugoslavia og har 0 problemer når det gjelder å date eller være sammen med norske gutter :)Men det kan jo være pga det er ikke så stor kulturforskjell,har ingen familie her,er supersosiall og mestparten av mine venner er nordmenn sånn at jeg har veldig lite kontakt med folk fra hjemmelandet mitt
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #30 Skrevet 1. november 2012 Jeg er fra ex Yugoslavia og har 0 problemer når det gjelder å date eller være sammen med norske gutter :)Men det kan jo være pga det er ikke så stor kulturforskjell,har ingen familie her,er supersosiall og mestparten av mine venner er nordmenn sånn at jeg har veldig lite kontakt med folk fra hjemmelandet mitt Ikke så vanskelig å forstå for du er smellvakker! Anonym poster: 40fde605f874af7b3f3f8bcae694306d
Sweetfrombergen Skrevet 1. november 2012 #31 Skrevet 1. november 2012 (endret) Jeg er fra ex Yugoslavia og har 0 problemer når det gjelder å date eller være sammen med norske gutter :)Men det kan jo være pga det er ikke så stor kulturforskjell,har ingen familie her,er supersosiall og mestparten av mine venner er nordmenn sånn at jeg har veldig lite kontakt med folk fra hjemmelandet mitt Har skjønt av egen erfaring at jo mindre mann har kontakt med dem jo bedre Altså folk fra hjemmelandet.. Endret 1. november 2012 av Sweetfrombergen
Gjest Petita Skrevet 1. november 2012 #32 Skrevet 1. november 2012 Og aerobicinstruktør og boler. En kvinnelig muskelbunt Jeg ønsker asiatiske damer til Norge, de er mye bedre enn de norske. Mer underdanige! Mer underdanige?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #33 Skrevet 1. november 2012 I det øyeblikket jeg skrev i profilen min på nettdatingsiden min at jeg har utendlansk mor, sank responsen betydelig. har ikke bilde i profilen og lurer da på om norske gutter ikke synes utendlanske er noe pene? har påpekt at jeg praktiserer norsk kultur. Jeg tipper det er fordi noen av dere paradoksalt nok er lite tilgjengelige, som i "får rett og slett ikke lov å ha norsk kjæreste"? Tror det har svært lite med deg personlig å gjøre, men heller alt rundt. Anonym poster: cefeff6e1f44e59c3c87b91d993eadbc
Sweetfrombergen Skrevet 1. november 2012 #34 Skrevet 1. november 2012 Og aerobicinstruktør og boler. En kvinnelig muskelbunt Jeg ønsker asiatiske damer til Norge, de er mye bedre enn de norske. Mer underdanige! Synes ikke at asiatiske kvinner mer eller mindre bedre enn norske damer. I hvert fall norske kvinner har baller nok til å sette hvem som helst på plass
Gjest spavalica Skrevet 1. november 2012 #35 Skrevet 1. november 2012 Har skjønt av egen erfaring at jo mindre mann har kontakt med dem jo bedre Altså folk fra hjemmelandet.. Jeg flyttet alene til Norge,sånn jeg kjenner bare et par stk som jeg traff tilfeldelig ute på byen,eller gjennom noen venner
Sweetfrombergen Skrevet 1. november 2012 #36 Skrevet 1. november 2012 Jeg flyttet alene til Norge,sånn jeg kjenner bare et par stk som jeg traff tilfeldelig ute på byen,eller gjennom noen venner Synes bare at mann blir fortere integrert i sammfunnet ved å ha mer norske folk rundt seg
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #37 Skrevet 1. november 2012 Jeg er utenlandsk og skulle ønske de norske gutta kunne ta kontakt...Synd Anonym poster: 844725494bd12d61405cc5ad5642ebe0 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #38 Skrevet 1. november 2012 Jeg er utenlandsk og skulle ønske de norske gutta kunne ta kontakt...Synd Anonym poster: 844725494bd12d61405cc5ad5642ebe0 Norske gutter er veldig sosiale mannfolk.. Kanskje du må vise litt inisiativ du og Anonym poster: a0fd935bb9619b1edf101b92371a2c62
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #39 Skrevet 1. november 2012 Hva om de ikke er interessert? Anonym poster: 844725494bd12d61405cc5ad5642ebe0
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #40 Skrevet 1. november 2012 Hva om de ikke er interessert? Anonym poster: 844725494bd12d61405cc5ad5642ebe0 Alle sammen??? Anonym poster: a0fd935bb9619b1edf101b92371a2c62
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå