Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Hei Har vært alene i et par år etter et velding langt forhold/ekteskap siden jeg var i tenårene. Har litt redsel for detå treffe ny mann. Føler meg ikke trygg på det nye livet på det området. Men merker alikevel at det og gå livet nuten noen der ikke er noe jeg ønsker. Men hvordan komme i kontakt med andre. Alt dreier seg om dating på nettet og da skal man også ut og treffes i løpet av et par meldinger, og det føler jeg blir for tidlig for meg. Har heller ikke lyst til og direkte "løpe slik rundt" for å finne ny. Har lyst til og få mulighet til og bli kjent, venn med en først. Jeg kommer i fra oslo området og lurer på om noen av dere har noen tips. Har sett det er noe som heter singelturer på facebook som arrangerer noen turer men der er det med speed date.. og det er ikke for meg ennå. Har vært innom flere sider som aktivitetsvenner, papilon etc. på nettet men finner ikke det rette steder. Det skulle vært noen egne puber barer hvor folk bare kunne møte opp uten at det er så mye arrangement som liggger bak Håper noen kan hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå