Gjest Onsdagsgjest Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Jeg er separert. Det er et år siden mannen og jeg skilte lag, men vi har hatt mer og mindre kontakt gjennom dette året. Jeg traff en ny mann for et halvt år siden, og jeg føler meg helt oppover ørene forelsket.. :rødme: Vi har lyst til å presentere barna for hverandre.. Hans barn har hilst på meg.. hørt om meg og mine. Mine barna har ikke hørt et ord, hverken om at jeg har en kjæreste eller en "god kamerat".. Våre barn er jevngamle - de vil derav antakeligvis finne tonen kjapt.. og leke fint sammen.. Min x mener at jeg ikke trenger å "dra barna inn i dette" for det er "meg og min nye venns verden".. og barna har ikke noe der å gjøre.. Jeg føler jo at jeg har lyst til at vi kan gjøre hyggelige ting sammen også når vi ikke har barna. (vi er "heldige" i så måte da, for vi har barnefri annenhver uke!) Vi bor et stykke fra hverandre, så noe samboerskap kan det ikke bli på mange, mange år.. Ja, sånn er den saken! -Men.. vi skulle gjerne hatt mer tid sammen.. ikke annenhver helg, men gjerne oftere.. og siden jeg da "holder igjen" begrenser det seg litt.. Jeg ser jo at dette kan bli koselig.. (presentasjon av alle barn:)) Men, er redd for å forhaste meg.. gjøre noe feil her.. Samtidig har jeg en helt sinnsykt deilig følelse for kjæresten min.. Jeg er forelsket og vi har så deilig "klima" som jeg tenker alle ungene burde få ta del i (les harmonisk og godt.. ) Vi liker å finne på ting.. så vi har lyst til å kunne planlegge og gjøre ting sammen med alle barna også.. Noen som har erfaringer å dele? Hvordan presenterte dere? Når? Når hadde dere første overnatting? Hvordan taklet barna det? Noen forskjell i måten ungene taklet det på i alder og kjønn? (våre er 6 og 9 år) Hvordan var "den nye kjernefamilien" etter noen måneder? Hmm.. føler jeg ikke akkurat forhaster meg heller.. Er jo ikke en tilfeldig venn jeg traff i går.. Føler mye for ham, og har etterhvert blitt godt kjent.. Takke for alle erfaringer/tips/råd..
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Vi var snare med å presenter barna for hverandre siden mine barn er hos meg hele tiden. Jamngamle barn som kjende til hverandre fra før.Liker hverandre godt. Har hatt veldig få krangler. Vi flyttet sammen etter 9 måneder, og det har faktisk gått veldig fint. Om du vil tilbringe mer tid med din nye kjæreste så må du nok presentere barna for hverandre. Først da kan du få vite om barna går godt sammen. Tåler dem ikke trynet av hverandre så får du jo et problem,men da kan du jo fortsatt ha kjæresten uten at barna trenger å møtes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå