Gå til innhold

Swiffer duster

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Finner ikke refill til swiffer duster i butikkene. Noen som vet om de fortsatt selges og evt hvor jeg kan finne de (I Trondheim)?

• 4 måneder senere...
Skrevet (endret)

Fatter ikke hvordan jeg havnet her, men siden jeg er av den skeive sorten regner jeg med det går bra :)

Jeg slet nemlig med det samme, færre og færre butikker som hadde swiffer duster, og den er jo genial, spesielt mellom hifi-komponentene, rundt tv-en og slikt. I tillegg er den lettere og komme til med og nesten halve prisen av Jif sitt svar (75 for 10 stk, kontra 65 for 5 stk)

Jeg fikk et tips om ICA på møllenberg, da en kamerat hadde nylig kjøpt der, men de hadde selvsagt sluttet og.

I dag måtte jeg google for å få hjelp, og da fant jeg innlegget her, riktignok uten svar til min store skuffelse, i tilleg til en butikk i Oslo som sikkert kan sende hvis man spør pent.

Så kom jeg til å tenke på at kansje ICA maxi hadde ettersom det er mye større utvalg der, og så sant som sagt, det hadde de! (den på moholt)

Tilstøtende kunder sperret øynenene litt opp når de så en voksen mann rope stille Jess! over å finne støvkluter, hehe, men skitt au.

Nå skal jeg kose meg med støvtørking samtidig som jeg ser Rosenborg slår Lillestrøm!

:fnise:

Endret av Run1
Skrevet

Jeg fant heller ikke swiffer, så har konvertert til jif støvmopp :ler: funker på samme måte, i tillegg kan den festes på jif sin moppestang, i tilfelle jeg skulle få lyst til å tørke støv høyt oppe. (Yeah right :fnise:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...