Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ms_leo
Skrevet

Dette er min situasjon - mye å forklare:

I klassen min på studiet er det en gutt som jeg etter hvert har fått mer og mer kontakt med. Da vi begynte på studiet, hadde jeg kjæreste - noe han har vist hele tiden. Jeg har likt denne gutten siden første gang vi snakket sammen, men jeg la ikke noe i det siden jeg hadde kjæreste. Jeg gjorde det slutt med kjæresten min i november 09 pga. mye drittoppførsel fra hans side. Jeg har hatt kontakt med kjæresten, da det var veldig vanskelig å gå i fra han og han lovte å forandre seg. Men nå, 3 mnd etter bruddet, er jeg dritt lei han og vil videre - noe jeg har sagt i fra om.

Jeg og studiekompisen min hadde et par lengre samtaler i høst hvor jeg fortalte en del om hva som har skjedd med meg og kjæresten. Stud.kompisen er nemlig veldig lett å snakke med og utrolig hyggelig. Jeg trodde aldri at stud.kompis likte meg, syns nesten han var mer interessert i venninna mi, siden han alltid kom å satte seg ved siden av henne de gangene han var på "besøk" borte hos gruppen min.

Første alenebesøk hos studk. satt vi i hver vår ende av sofaen og så film.

Andre gangen satt vi i utgangspunktet langt fra hverandre i sofaen fordi det var to andre der, men da jeg la meg bakover etter at de andre dro, kom han plutselig å la seg rett ved siden av. Etter at første filmen var ferdig, spurte han om jeg ikke ville se enda en. Halvveis uti film nr 2, ble det bare prating. Jeg fortalte om eksen min, at jeg var dritlei av at han plagde meg med alle mld og ringte. Men jeg nevnte også det at det var så vanskelig å gjøre det slutt fordi jeg var så vant til å være med han, og ikke visste helt hva jeg skulle gjøre - det var så komplisert. Det ble snakk om at jeg skulle hatt meg en slave for å rydde opp hos meg, og han sa det var bare å ringe han, så kunne han komme å rydde mot at han fikk en kake. Videre snakket vi om alt mulig rart og jeg nevte at jeg skulle ut dagen etterpå, første gang på lenge. Og da sa han at han burde kreve tilstandsrapport for å høre om jeg overlevde kvelden - fordi han ble redd for meg.

Dagen etter dro jeg ut, og sendte etterhvert en tilstandsrapport, fikk svar ..blabla.. vi møttes på en uteplass, og alt var veldig hyggelig. Vi pratet, lo, sang og hadde det gøy helt til det stengte. Siden vi bor 1o min unna hverandre tar vi samme buss hjem, han holdt rundt meg mens vi ventet og jeg satt på fanget hans hele bussturen. Det var ikke snakk om at jeg skulle gå av på min bussholdeplass, jeg skulle være med han hjem, sa han. Han bærte meg fra bussen og hjem til han, satte på rolig musikk og vi la oss i sofaen. Det tok ikke mange minuttene før han la seg tett inntil meg "for å holde varmen" som han så fint sa det. Vi begynte å kose, kline og tafse. Han bar meg ut i senga hvor vi tafset enda mer og klærne fløy, men det ble ikke sex siden jeg hadde mensen. Jeg lå over og vi holdt rundt hverandre hele natta og koste mer. Morgenen etterpå ville han ikke at jeg skulle gå hjem og holdt meg fast i sengen hver gang jeg prøvde. Da jeg dro lurte han på om når jeg kom tilbake for å mate han:p

Mandag, vi møttes ikke på skolen den dagen. På ettermiddagen sendte jeg melding og spurte om han ville ha besøk. Det endte med det samme som over, bare i edru tilstand og vi hadde sex så godt det lot seg gjøre - var litt trøbbel i tårnet:p Mye kosing og klining etterpå. Han ga meg komplimentr for kroppen min. Her kommer det som gjør meg usikker: Han snakket om nesten gang og han sa at jeg måtte gjerne komme over til han videre fremover eller at han kom til meg. Jeg sa meg enig i det. MEN etterpå sa han at han ikke er interessert/klar for et forhold nå... Jeg var jo helt borte i hodet mitt og sa bare: Åja, men det er ikke jeg heller klar for.

Etterpå dusja vi sammen, han tilbød å såpe meg inn på ryggen, tok vekk maskara som havnet under øynene mine, holdt opp håndduk for meg når jeg gikk ut av dusjen og stirret på meg da jeg hadde fått på meg undertøyet mitt og sa at det var rå sexy eller noe sånn.

Jeg var så fiksert på det der "ikke forhold"-frasen at, i tillegg til å være veldig sliten i og med at kl var 3.00, at jeg sovnet litt på sofaen. Da jeg våknet hadde han flytta på mobilen min, fordi jeg hadde fått melding. Noe jeg tror han gjorde fordi han skulle sjekke om det var eksen min. (Eksen sendte nemlig mange meldinger da vi var ute og ringte masse. Samme gjorde han denne kvelden også og jeg fikk et stort sukk fra studkompis.) Etter at jeg våknet til, fulgte han meg hjem.

Det jeg lurer på er om han ikke vil ha noe forhold fordi jeg ikke virker ferdig med eksen min - noe jeg så absolutt er, det er bare han som ikke er ferdig med meg i det hele tatt. For det virker litt rart at studkompis plutselig skal legge an på meg bare for å få sex, han kunne jo bare funnet noen random i stedet - han klarer å sjarmere hvem som helst. Han er jo god kompis med venninna mi, og hvorfor legge an på meg, ta sjansen på at jeg bare vil ha sex og risikere å ikke kunne snakke noe mer med meg?

Venninna mi sa også at han har vært borte på gruppa vår og spurt flere ganger hvor jeg har vært de gangene jeg ikke har vært på skolen. Han har også spurt om meg og eksen, men venninna mi visste ikke hva hun skulle si, siden vi hadde slått opp, men jeg var så usikker i starten. Vi klaffer så utrolig godt sammen, alt bare faller naturlig, han gir meg mange komplimenter, ser mye på meg, er utrolig gentelman og virker veldig interessert.

SÅ: Er han virkelig så sleip at han gjør alt det der for å få meg til sengs og ha meg som en FF, har han commitment issues og må bare avkrefte noe forhold før jeg plutselig skulle tro det eller vil han bare vente til vi har blitt bedre kjent og eksen min er helt ut av bildet?

BLIR UTROLIG TAKKNEMLIG OM NOEN GIDDER Å LESE ALT DETTE:D

Videoannonse
Annonse
Gjest Illiya
Skrevet

Joda, har lest alt dette, med alle detaljene. Og hmm, hvem vet hva han vil?

Jeg har ikke tilgang til hans hode, sikkert ingen andre her heller, så vi som ikke kjenner han i det hele tatt, kan jo ikke vite hva han vil.

Du får bare ta tiden til hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...