Gå til innhold

Studenter - hvor mye tjener dere iløpet av en sommer?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Hvor lenge og hvor mye pleier dere jobbe om sommeren, og hvor mye penger pleier dere ende opp med ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker å jobbe hele sommeren, dvs fra midten/slutten av juni til skolestart i august. Pleier å få utbetalt mellom 30-40 000 avhengig av hvor jeg jobber og om jeg tar på meg noe ekstra. Dette er i jobber jeg ikke har fagbrev eller annen form for kompetanse

Gjest Gjest_klara_*
Skrevet

ca 6 ukers arbeide mellom 20-30000 kr. ufaglært ja.

Skrevet

Ca. 65000,- før skatt for ti ukers arbeid, men det er med fagbrev...

Skrevet (endret)

Tipper jeg vil tjene ca. 30-45 000 kr for jobbing i 7 uker, og da går jeg opp til 100 %-stilling (har normalt 50%-stilling).

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet

Jeg kommer til å jobbe ca 12 uker i sommer og regner med å tjene iallefall 60 000.

Gjest mari2
Skrevet

Jeg burde jobbet fulltid, men har en bra deltidsjobb, så det blir nok en sommer med å jobbe så mye som jeg får der. Blir vel en 10.000 utbetalt i måneden hvis jeg får jobbe så mye som jeg fikk inntrykk av da jeg luftet ideen om permisjon for å ha heltidsjobb... Men i det minste får jeg mye fritid (for første gang på mange år, har vanligvis sjonglert deltidsjobb og vikaroppdrag, stress), så krysser fingre for sol sol sol :)

Gjest Gjest_..._*
Skrevet
Hvor lenge og hvor mye pleier dere jobbe om sommeren, og hvor mye penger pleier dere ende opp med ?

0,- kr

Men arbeider resten av året deltid med ca 12 000 utbetalt hver måned.

Gjest Gjest_Pernille_*
Skrevet

7 uker - rundt 55.000. Ufaglært, men jobber mest nattevakter.

Skrevet

Det varierer voldsomt, men jeg regner med å ha utbetalt et sted mellom 20 og 30k, pluss 5-10k i feriepenger som blir opptjent om sommer, jul og påske, da over ca 6-7 uker.

Gjest Gjest
Skrevet

Skal jobbe såpass at jeg tjener inn de to "tapte" studielånmånedene = ca 13-14000,- Pluss kanskje noen tusen til.

Tre-fire uker satser jeg på å jobbe.

Det er SOMMER jo! :)

Skrevet (endret)

Jeg tjente ca 70 000 fra sist i mai til 1.august i fjor. Jobbet dobbelt opp da, med to jobber. Tipper det blir ca 25-30 000 i år med 100% (en jobb) i fire uker.

Får jo også litt i feriepenger i tillegg.

Endret av superior
Gjest Gjest
Skrevet

I år rekker jeg nesten ikke å jobbe, pga kurs i juni og antagelig august (kan velge bort august, men det ene faget virker veldig spennende og relevant), dessuten skal vi flytte i juli. Har heldigvis tjent ca 40 000 netto på oppdrag underveis i semesteret, pga utdanning og erfaring jeg har fra før. Kan hende det blir noe mer.

Gjest Gjest
Skrevet

Jobber 6 til 8 uker, tjener mellom 60 til 80k

Skrevet

Det var da voldsomme summer for noen skarve sommeruker. Kan dere fortelle hva dere jobber som også?

Skrevet

Sommeren 2008 tjente jeg ca. 30.000. Jobbet på kiosken der jeg før var fast ansatt og fikk dermed mange vakter.

I fjor sommer tjente jeg 700,-. Fikk jobb på et utested som var værbasert og fikk bare opplæringsvakta pga. alt regnet og at jeg sikkert ikke masa nok.

Jeg klarer meg imidlertid helt fint på studielånet mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...