Gjest Huffsa Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Skal kastrere kattungen min fredag 10.30. Er invitert til fest lørdag kveld. Går det greit å dra på den festen? Han kommer ikke til å være aleine hjemme, faren min vil passe han, men faren min er veldig opptatt med sitt og vil nok ta en øl eller to, og se film ogsånt, så han vil bare sjekke at han har det bra nå og da, og ikke forfølge han rundt.. Vet jo at etter kastrering av hunnkatter så må man holde øye med de i noen dager, men ettersom at det er et betydlig mindre inngrep på hannkatter, går det greit?
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Tror nok det skal gå greit så lenge faren din sjekker katta med jevne mellomrom. Grunnen til at man skal følge med hunnkatter er jo at hvis de river opp stingene så faller både det ene og det andre ut og ikke kan dyttes inn igjen (måtte avlive favorittpusefrøkena pga tarmene falt ut etter steriliseringen). Kastrering innebærer vel et par snitt i testiklene og et par sting, altså mindre risiko hvis f.eks et sting skulle ryke og det blir oppdaget i tide. Bare sjekk at allmenntilstanden til pus er bra og at den ikke pirker på stingene sine før du drar
Bentix Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Vil ikke tro det er noe problem, når faren din er der. da er pusekatten værtfall ikke alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå