Tulle Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Eg har barn, hengpuppar og ein mage som ikkje har gått bort etter den siste graviditeten. Og ikkje går det an å trene det bort heller, for dei som tenkjer det. Eg har for meg at det er sånn gutane ikkje liker? Eller er det berre sjølvtilitten min som ikkje er hundre prosent?
Gjest Gjest_henkie_* Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Eg har barn, hengpuppar og ein mage som ikkje har gått bort etter den siste graviditeten. Og ikkje går det an å trene det bort heller, for dei som tenkjer det. Eg har for meg at det er sånn gutane ikkje liker? Eller er det berre sjølvtilitten min som ikkje er hundre prosent? Hadde jeg møtt deg og blitt forelsket, hadde det betydd null og niks. Noen synes sikkert det er lite sexy, men ekte menn er det andre preferanser som styrer om du er sexy eller ikke
Gjest brutal_mann Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Du kan definitivt være en MILF Utstråling er viktig ser du
Tulle Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2010 Det er ekte menn eg helst vil ha og, så det passar fint synes eg :gjeiper: På ei anna side merkar eg at eg sjølv er ein del kresen. Ikkje ein bra kombinasjon kanskje...
Gjest jeansjente Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Det er ekte menn eg helst vil ha og, så det passar fint synes eg :gjeiper: På ei anna side merkar eg at eg sjølv er ein del kresen. Ikkje ein bra kombinasjon kanskje... Hva er galt med å være kresen? Finnes sikkert mange vakre og intelligente menn som liker naturlig vakre kvinner - og som styrer unna opererte, overtrente og oversminkede "babes".
Gjest brutal_mann Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 Det er ekte menn eg helst vil ha og, så det passar fint synes eg :gjeiper: På ei anna side merkar eg at eg sjølv er ein del kresen. Ikkje ein bra kombinasjon kanskje... Er lov å tenne på annet enn det som er politisk korrekt å tenne på Fei over det du har lyst på du!
Tulle Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2010 Godt å høyre at det kanskje er håp Om eg hadde møylighet, hadde eg vel fiksa litt på meg sjølv eg og. Det er kjedsamt å konstant tenkje på kvifor aldri magen blir flat igjen, eller kor stygge puppane er. Men til gjengjeld har eg to flotte barn, som eg ikkje kunne ha vore foruten.
Gjest brutal_mann Skrevet 2. mars 2010 #8 Skrevet 2. mars 2010 Godt å høyre at det kanskje er håp Om eg hadde møylighet, hadde eg vel fiksa litt på meg sjølv eg og. Det er kjedsamt å konstant tenkje på kvifor aldri magen blir flat igjen, eller kor stygge puppane er. Men til gjengjeld har eg to flotte barn, som eg ikkje kunne ha vore foruten. Nekter å tro at puppene er stygge Pupper ser som regel uhyre vakkre. Uansett størrelse og form
Gjest Gjest_henkie_* Skrevet 2. mars 2010 #9 Skrevet 2. mars 2010 Om eg hadde møylighet, hadde eg vel fiksa litt på meg sjølv eg og. Hvis du tenker på å fikse puppene kirurgisk, har du etter min mening misforstått. Jeg vil ha puppene dine slik de er. Ekte og naturlige!
Tulle Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 2. mars 2010 Hvis du tenker på å fikse puppene kirurgisk, har du etter min mening misforstått. Jeg vil ha puppene dine slik de er. Ekte og naturlige! Det var det eg meinte ja. Men det høyres ekkelt ut med ein silikonball inni kroppen, så difor..
Gjest Gjest_henkie_* Skrevet 2. mars 2010 #11 Skrevet 2. mars 2010 Det var det eg meinte ja. Men det høyres ekkelt ut med ein silikonball inni kroppen, så difor.. Det er ikke bare ekkelt. Det er uekte og usexy
Gjest huff Skrevet 4. mars 2010 #12 Skrevet 4. mars 2010 Eg har barn, hengpuppar og ein mage som ikkje har gått bort etter den siste graviditeten. Og ikkje går det an å trene det bort heller, for dei som tenkjer det. Eg har for meg at det er sånn gutane ikkje liker? Eller er det berre sjølvtilitten min som ikkje er hundre prosent? er det sånn at magen er slik at det ser ut som om du ER gravid da? Det jeg vil tro, er at det er barna de er redd for. i mange personers tanker barn=farskap, og det kan være skremmende for alle og enhver. da hjelper det ikke om man er modellpen! med mindre du tenkte noe mindre uforpliktende :gjeiper:. Du vet, ett slags vennskap ...
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #13 Skrevet 4. mars 2010 Du kan definitivt være en MILF Hva er MILF?
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #14 Skrevet 4. mars 2010 Nekter å tro at puppene er stygge Pupper ser som regel uhyre vakkre. Uansett størrelse og form Nja...ikke vrengte bukselommmer vel.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #15 Skrevet 4. mars 2010 Nja...ikke vrengte bukselommmer vel. Nja... Hvorfor ikke?
Gjest kresen Skrevet 4. mars 2010 #16 Skrevet 4. mars 2010 Æ bynner å få sansen for brutal mann :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #18 Skrevet 4. mars 2010 Æ bynner å få sansen for brutal mann :gjeiper: Han er en myk mann innerst inne.
Gjest kresen Skrevet 4. mars 2010 #19 Skrevet 4. mars 2010 Har fulgt m han en stund og ja d ser ut til at han glemmer sæ å e til tider svært så myk. Du kjenner han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå