Gjest green tea Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 (endret) Jeg vil si at jeg ser bedre ut en gjennomsnittet Jeg har merket menn som nærmest ser overasket ut når de ser meg. Det er dager jeg føler meg stygg får det. Endret 9. mars 2010 av green tea
Gjest womenwomen Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Jeg vil si at jeg ser bedre ut en gjennomsnittet Jeg har merket menn som nærmest ser overasket ut når de ser meg. Det er dager jeg føler meg stygg får det. Hva du mener med denne tråden egentlig ? At du er vakker ? Ja og så ? Er helt normalt at menn ( og kvinner ) blir overrasket av å se en extremt vakker person mann eller kvinne . De glor og smugtitter på deg også når de tror at de ikke legger merke til det : ) Men er jo hyggelig det , helt ok for min del .De må bare se seg " mett på meg " .. for min del . Ser meg selv hver eneste dag jeg . Så skjønner dems behov for å stirre uhemmet på deg ....he he Men jeg legger merke til det .Er jo en oppmerksomhet og stirring andre personer man sitter sammen med , ikke får maken til . Derfor SER man det .Hvorfor de ikke stirrer like mye på de andre ? Før forstod jeg ikke dette . Da stirret jeg tilbake i alle retninger - for å få øye på hva som var så interesangt å se på rundt MEG ? Dumme meg ...he he ww
Tallika Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Jeg vil si at jeg ser bedre ut en gjennomsnittet Jeg har merket menn som nærmest ser overasket ut når de ser meg. Det er dager jeg føler meg stygg får det. Har jeg og merket. tror det er fordi man er mer avslappa til seg selv og utseende da og kanskje vi blir seendes enda penere ut da?
Gjest Mann71 Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 Som mann kan jeg bekrefte at enkelte kvinner er så vakre at man må konsentrere seg for å ikke se på dem for mye. Det føles som magnetisme ....
Chiyo Skrevet 3. mars 2010 #7 Skrevet 3. mars 2010 Oki.. så du har aldri møtt et speil du ikke likte. Hva så? Hva er poenget med tråden din??? Ikke for å være biatch, men med å starte en slik tråd ber du om at "gjester" skal skrive stygge meldinger til deg.
Tallika Skrevet 3. mars 2010 #8 Skrevet 3. mars 2010 Oki.. så du har aldri møtt et speil du ikke likte. Hva så? Hva er poenget med tråden din??? Ikke for å være biatch, men med å starte en slik tråd ber du om at "gjester" skal skrive stygge meldinger til deg. Syns det er litt "jantelovsk" det du sier nederst.
Gjest Gjest_Susanne_* Skrevet 3. mars 2010 #9 Skrevet 3. mars 2010 Hva du mener med denne tråden egentlig ? At du er vakker ? Ja og så ? Er helt normalt at menn ( og kvinner ) blir overrasket av å se en extremt vakker person mann eller kvinne . De glor og smugtitter på deg også når de tror at de ikke legger merke til det : ) Men er jo hyggelig det , helt ok for min del .De må bare se seg " mett på meg " .. for min del . Ser meg selv hver eneste dag jeg . Så skjønner dems behov for å stirre uhemmet på deg ....he he Men jeg legger merke til det .Er jo en oppmerksomhet og stirring andre personer man sitter sammen med , ikke får maken til . Derfor SER man det .Hvorfor de ikke stirrer like mye på de andre ? Før forstod jeg ikke dette . Da stirret jeg tilbake i alle retninger - for å få øye på hva som var så interesangt å se på rundt MEG ? Dumme meg ...he he ww slapp av, det var sikkert bare det store egoet ditt som gjorde at de tittet forundret på deg.
Gjest green tea Skrevet 3. mars 2010 #10 Skrevet 3. mars 2010 Poeng med tråden svaret liger i tråden nemlig at jeg skjeder meg. Jente låven får noe tull.
Gjest womenwomen Skrevet 3. mars 2010 #11 Skrevet 3. mars 2010 Som mann kan jeg bekrefte at enkelte kvinner er så vakre at man må konsentrere seg for å ikke se på dem for mye. Det føles som magnetisme .... Samme her ! Skikkelig pene , sexy og kjekke menn er vanskelig å overse ! Skal innrømme at jeg smugtitter jeg og : ) Øynene blir bare dradd mot dem som en magnet ! Merkelig . Hvor godt det er å hvile øynene på noe riktig lekkert ? Munnen vil ha god mat og øynene vil ha noe pent å SE ...he he Man tilfredsstiller da sine primitive biologiske behov - enten med øynene eller munnen . Slik fungerer det ! Så er nok naturlig ja for oss alle . Det skulle vært mye mer " pent " å se på ....Er for skjelden man får se en virkelig kjekk mann . Bruker av og til å søke etter menn på youtube og se filmklipp ...av div .sexy menn .Most sexy menn from sweden , most sexy men from grece , most sexy menn n i Italia osv osv MYE FINT Å SE PÅ DER JENTER : ) Forde det er så skjelden å se en virkelig flott mann i virkeligheten ...
Suzy Skrevet 3. mars 2010 #12 Skrevet 3. mars 2010 Poeng med tråden svaret liger i tråden nemlig at jeg skjeder meg. Jente låven får noe tull.
Gjest green tea Skrevet 3. mars 2010 #13 Skrevet 3. mars 2010 (endret) Slette Endret 4. mars 2010 av green tea
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #14 Skrevet 3. mars 2010 Jaa! Jeg har sett to stk SKIKKELIG hotte, sikleverdige menn hittil i livet mitt. Ene gangen var for ca 6-12 måneder siden. Jeg bare satt der og glodde, og han la merke til at jeg glodde på'n, men jeg bare glodde videre. :S SÅ digg var'n. Forstod først 10 minutter etterpå at jeg hadde glodd som en tulling. Hehe. Han var 190, 95-105 kg, fine lange muskler. Mørkt, litt langt hår med fall i. Rene modellen. :D Han så snill ut, ikke sånn "hvis jeg myser litt nå mot kameraet så ser jeg dødskjekk ut". JAJA. Nok om ham. *tenke på noe annet*
Stillest vann Skrevet 3. mars 2010 #15 Skrevet 3. mars 2010 Det gjør godt å få bekreftet fordommene sine innimellom
Gjest green tea Skrevet 3. mars 2010 #16 Skrevet 3. mars 2010 (endret) Slette Endret 4. mars 2010 av green tea
Gjest navnelapp Skrevet 3. mars 2010 #17 Skrevet 3. mars 2010 stort ego nei der er jeg ikke enig faktisk skule ofte ønsket at jeg hadde gjennomsnittlig utsend. Kan verre nokså plakksomt at noen men ser på meg. Det opp får bi de gjeller bare nor jeg selv føler meg stygg. Amazing...
Gjest Joda Skrevet 3. mars 2010 #19 Skrevet 3. mars 2010 stort ego nei der er jeg ikke enig faktisk skule ofte ønsket at jeg hadde gjennomsnittlig utsend. Kan verre nokså plakksomt at noen men ser på meg. Det opp får de gjeller bare nor jeg selv føler meg stygg. Sikker på at de ikke glodde på deg fordi du hadde "ANALFABET" skrevet over hele panna di? :klø:
Gjest green tea Skrevet 3. mars 2010 #20 Skrevet 3. mars 2010 (endret) Slette Endret 4. mars 2010 av green tea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå