Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #1 Skrevet 9. september 2003 Hei! Hørte at Tab og Cola light viser seg å være like"farlig" som vanlig brus, noen som har hørt dette, det går på at en legger like mye på seg av det som vanlig brus.... Jeg drikker for det meste vann, men tyr til Tab i helgene når jeg skal skeie ut litt, men fikk sjokk da jeg hørte denne nyheten. Vet ikke om det kan stemme, men søtstoffet Aspartam, kan føre til at en legger på seg.... :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #2 Skrevet 9. september 2003 Nja jeg vet nå ikke helt om det stemmer da. På mine slankekurer har jeg drukket både cola light og Tab Xtra/Pepsi max ( foretrekker cola light) hver eneste dag, og jeg har gått ned jeg. Det som er med light-brusen er at den er tilsatt kunstige søtningsmidler, og det kan binde vannet i kroppen. Dessuten sier de jo at det kunstige søtningsmiddelet ikke er særlig sunt for kroppen, så egentlig bør vi vel kutte ut light-brusen også.. Jeg skal selvfølgelig ikke sitte her å si at det ikke stemmer det du sier, men i mitt tilfelle har ihvertfall ikke det vært fakta.
Tusenfryd Skrevet 9. september 2003 #3 Skrevet 9. september 2003 Aspartam gjør noe md hue ditt som igjen gjør at du blir mer sulten. Og dermedspiser mer. Du legger såvidt jeg vet ikke på deg av aspartam direkte. Dessuten er lightbrus rene killeren for tannemalje. Hvis du drikker vann til daglig og av og til tar deg et glass brus i helgene, kan det umulig være "farlig".
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #4 Skrevet 9. september 2003 Heisann igjen Tusen takk for svar, kan visst bare fortsette med Tab'en, huet mitt er det noe galt med fra før
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå