Gå til innhold

Vi sliter med noe alle sammen :-)

Anbefalte innlegg

Gjest jinta26
Skrevet

Syns det var så mange rørende historier her og har selv fått ut mye av å lese dem.

Tusen takk for at dere hjalp meg litt på vei!!:-)

Lykke til alle sammen!!

Goklem fra meg :-) Positiv :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Var på en jentefest for noen uker siden, og da var det en av jentene som tydeligvis ikke var helt i slag. Hun var stille og satt for det meste og hørte på hva de andre snakket om.

Nå er vi i den alderen at man kan forvente at man har giftet seg og fått barn, og alle unntatt en i dette selskapet hadde partner. Siden det var et godt stykke og reise, meldte jeg min interesse for skyss når hun relativt tidlig på kvelden ville kjøre hjem. (Hun droppet vinen og overnattingen).

Dette er i utgangspunktet en venninne av min venninne som var vertinnen, altså ikke spesielt nær. Men vi snakket litt under veis, og da fortalte hun at hun følte seg så utilpass i slike selskaper fordi alle andre er så "vellykkede". Den følelsen er så overveldende at man kommer seg ikke ut av den depresjonslignende tilstanden.

Feil! Men det er det vi gir inntrykk av når vi er sammen med andre, men det er slettes ikke tilfelle. Alle, og da mener jeg alle rundt bordet der hadde sine utfordringer og slite med. Enten med menn, barn eller mangel på begge.

Har alltid vært en god lytter, derfor vet jeg mye om de jeg kjenner, og ikke kjenner så godt. Og det er som du sier, alle sliter vi med noe. Og det er jo noe til trøst... :)

Gjest Gjest
Skrevet
Nå er vi i den alderen at man kan forvente at man har giftet seg og fått barn

Hvilken alder er det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...