Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Frustret gjest
Skrevet

Jeg ble dumpet av kjæresen på sms etter 4 år og han er 35 år?! Hva sier dere til dette? Jeg føler virkelig at dette er respektløst og usmakelig. Jeg er forbannet og utrolig såret over dette. Det er vel fremdeles det mest vanlig å slå opp face to face? I det minste på telefon? Har ikke ord.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Herregud!! Skjønner godt at du reagerer. Etter 4 år, og med en voksen mann så forventer jeg at de kan greie å slå opp på en ordentlig måte. Det har jo noe med å respektere deg, og det dere hadde sammen. Synes du skal be han om å møte deg, så dere kan få snakket ordenltig sammen.

Gjest Frustret gjest
Skrevet
Herregud!! Skjønner godt at du reagerer. Etter 4 år, og med en voksen mann så forventer jeg at de kan greie å slå opp på en ordentlig måte. Det har jo noe med å respektere deg, og det dere hadde sammen. Synes du skal be han om å møte deg, så dere kan få snakket ordenltig sammen.

Ja jeg har spurt om det, men han er ikke klar for å verken snakke eller møte meg sier han. Vil bare poengtere at jeg ikke har gjort noe dårlig mot denne personen som skulle tilsi at han ikke skulle møte meg.

Skrevet

Det samme skjedde for meg for litt over en måned siden, så vet hvor grusomt vondt det er. Vi hadde vært sammen i litt over to år. Meldingen ble sendt en lørdagskveld, og han visste ikke hvor jeg var - godt jeg var hjemme og ikke på fest. Dette er en kar på 31 som selv vet utmerket godt hvordan det er å bli forlatt på en grusom måte, hans forrige eks stakk bare av uten noen forklaring etter mange år sammen. :kjefte:

Håper han tar til vett og gir deg en skikkelig forklaring og tid til å snakke ut. :klemmer:

Gjest TikiWonTiki
Skrevet

Um.. det var jævl* barnslig av ham...

Han er over 30, men er ikke mann nok til å si det til deg face to face. herregud..

Hadde slått ham i fjeset og sagt at "Dette er måten JEG dumper menn!"

Gjest Frustret gjest
Skrevet
Det samme skjedde for meg for litt over en måned siden, så vet hvor grusomt vondt det er. Vi hadde vært sammen i litt over to år. Meldingen ble sendt en lørdagskveld, og han visste ikke hvor jeg var - godt jeg var hjemme og ikke på fest. Dette er en kar på 31 som selv vet utmerket godt hvordan det er å bli forlatt på en grusom måte, hans forrige eks stakk bare av uten noen forklaring etter mange år sammen. :kjefte:

Håper han tar til vett og gir deg en skikkelig forklaring og tid til å snakke ut. :klemmer:

Takk for trøsten: Jeg ble dumpa på en lørdag, når jeg ventet på at han skulle komme på besøk..Når jeg skrev en melding om ca han kom, ja da fikk jeg den utrolig barnslige meldingen. Klem til deg.

Gjest Frustret gjest
Skrevet
Um.. det var jævl* barnslig av ham...

Han er over 30, men er ikke mann nok til å si det til deg face to face. herregud..

Hadde slått ham i fjeset og sagt at "Dette er måten JEG dumper menn!"

Den var fin:) Kansje jeg skulle gjøre det! Gudene vet at han fortjener det!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ble faen meg dumpa på sms en gang jeg også! Men jeg ble mere sint enn lei meg, så fra meg ble det tyst. Helt til han skjønte at HAN måtte ta kontakt for å "prate ut", men da kunne han bare glemme det. Ikke mer og si, hadet og lykke til! Pøh... dusten! :filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...