Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har idag en ISP som ikke tilbyr bredbåndstelefon. Kan jeg da få bredbåndstelefon fra f.eks. Telenor eller NGT?
Heart Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Du kan helt fint ha bredbåndstelefoni (eller IP-telefoni, som det opprinnelig het) fra et annet selskap, så lenge det selskapet faktisk selger IP-telefoni til kunder som ikke også er bredbåndskunder. Jeg tror ikke NextGenTel tilbyr NextPhone til ikke-bredbåndskunder. Telenor er jeg ikke sikker på; informasjonen sidene deres er ganske rotete, men det kan se ut som de går ut fra at du også bytter bredbåndsleverandør til Telenor når du kjøper deres IP-telefonabonnement. Telio og Phonzo selger ikke bredbånd, bare IP-telefoni, så der spiller det ingen rolle hva slags bredbånd du har.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Skjønner. Jeg ser forøvrig at det kanskje kan lønne seg å bare legge inn en vanlig telefonlinje. I dag har jeg bare bredbånd og må da betale en ekstra avgift på 70-80,-. Tele2 ser jeg har et helt enkelt fasttelefoniabonnement for rundt 80,-, så da går det opp i opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå