Gjest Lystsøkeren Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Kjæresten min eeelsker å snakke dirty til meg. Og jeg eeelsker å høre på. Men jeg finner ikke no passende å si til han. Han er veldig flink til det og jeg er litt sjenert å klarer ikke helt å finne de riktige ordene, så holder for det meste kjeft Men jeg vil jo at han skal bli like kåt av det som jeg blir... Noen som har noen gode tips???? Føler man kan si mye mer sexy ting om jentekroppen enn om guttekroppen Hjelp meg, hjelp meg. Vil tenne han på samme måte som han tenner meg. Noen som har hatt problemer med det, men alikevel kastet seg ut i det og det har fungert kjempegodt??
FantasDick Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Noen tips; Ikke tenk så mye. Bare "let go" og nyt sexen, tillat deg å bli hinsides kåt av det dere driver med, og bestem deg for å bare si det måtte dukke opp i hodet ditt. Kjenn etter hva du føler og kjenner under sexen og si nettopp det! "Beskriv" det dere gjør. "Beskriv" det du vil dere skal gjøre. Det var ikke så lett for meg heller i begynnelsen, selv om jeg gjerne ville. Men det løsnet når jeg bestemte meg for å ikke tenke så mye, bare si det som falt meg inn i kåtskapens rus. Det hjalp også veldig for meg at vi planla å ha ekstra røff sex (planlagt - litt rollespill - tar på meg en annen rolle - lettere å gjøre uvante ting).
Gjest mann gjest Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 Det hjalp også veldig for meg at vi planla å ha ekstra røff sex (planlagt - litt rollespill - tar på meg en annen rolle - lettere å gjøre uvante ting). Godt råd! Finn ut noe han liker ekstra godt og så slipper du deg selv litt og går inn i den rollen!
Gjest TS Skrevet 4. mars 2010 #7 Skrevet 4. mars 2010 You`re my daddy!!!!!!!! Den kommer jeg ikke til å bruke.. Det skjærte seg skikkelig en gang
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 4. mars 2010 #8 Skrevet 4. mars 2010 Kjæresten min eeelsker å snakke dirty til meg. Og jeg eeelsker å høre på. Men jeg finner ikke no passende å si til han. Han er veldig flink til det og jeg er litt sjenert å klarer ikke helt å finne de riktige ordene, så holder for det meste kjeft Men jeg vil jo at han skal bli like kåt av det som jeg blir... Noen som har noen gode tips???? Føler man kan si mye mer sexy ting om jentekroppen enn om guttekroppen Hjelp meg, hjelp meg. Vil tenne han på samme måte som han tenner meg. Noen som har hatt problemer med det, men alikevel kastet seg ut i det og det har fungert kjempegodt?? Hun jeg bor samens er egentlig sjenert når det gjelder sånne ting, men når hun blir skikkelig kåt kan hun si ting som: pul meg! stikk den harde kuken inn i meg! åå det gååår. Mens jeg slikker henne: Pul meg med tunga, stikk inn en finger. Klemm hardt på rumpa mi. I tillegg så stønner hun og kan si at åå jeg er så kåt og våt.Når jeg tar henne bakfra kan hun si: stikk en finger i rumpa mi.. Dette tenner meg noe enormt, men som sagt så må hun være skikkelig kåt for å si sånne ting, like før det går for henne.
Gjest TS Skrevet 4. mars 2010 #9 Skrevet 4. mars 2010 Hun jeg bor samens er egentlig sjenert når det gjelder sånne ting, men når hun blir skikkelig kåt kan hun si ting som: pul meg! stikk den harde kuken inn i meg! åå det gååår. Mens jeg slikker henne: Pul meg med tunga, stikk inn en finger. Klemm hardt på rumpa mi. I tillegg så stønner hun og kan si at åå jeg er så kåt og våt.Når jeg tar henne bakfra kan hun si: stikk en finger i rumpa mi.. Dette tenner meg noe enormt, men som sagt så må hun være skikkelig kåt for å si sånne ting, like før det går for henne. Ja, jeg klarer å si sånt jeg og når jeg er skikkelig kåt. Men da må jeg være SKIKKELIG kåt. Men jeg har så lyst å kunne slippe meg løs mens vi holder på med forplay. Han kan si noe sånt som: Vil du har jeg skal gjøre deg våt og klar for den harde k***en min. Jeg har så lyst på deg, du gjør meg så kåt osv. Det eneste jeg klarer å svare er mhm. Føler meg så innmari kjip. Vil klare det, men klarer ikke å slippe sperra mi Frustrerende.
Gjest Gjest_Ziggy_* Skrevet 4. mars 2010 #10 Skrevet 4. mars 2010 TS, jeg er akkurat som deg! Når det kommer til dirty talk så har jeg helt sperre. Typen min kan si noe skikkelig dirty til meg, og alt jeg sier er "mhmm" eller noe i den duren. Utrolig frustrerende!
Gjest nattgjest Skrevet 4. mars 2010 #11 Skrevet 4. mars 2010 Godt råd! Finn ut noe han liker ekstra godt og så slipper du deg selv litt og går inn i den rollen! Funker for meg! Bruk fantasien og skap deg et lite alter ego, litt frekkere og mer frempå, som du finner fram ved sånne anledninger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå