Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Oleanna
Skrevet

3900 kw - lite, eldre rekkehus. Vi er to voksne og to barn.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

5100..enebolig på to plan. to voksne, to barn. Men var forberedt på at det ble mye, for vi har kun brukt elektrisk varme i år... Kvir meg litt på regningen, ja, men var som sagt forberedt på det...

Skrevet
3900 kw - lite, eldre rekkehus. Vi er to voksne og to barn.

Men når ble det lest av sist? Mao; for hvor lang tid gjelder forbruket?

Gjest Gjest
Skrevet

Siden forrige avlesning 1/1: 6300 kw/h. Enebolig over 3 plan, 2 voksne og 2 barn.

Regnet med at den ble høy da vi må sette på elektrisk fyring i kjelleren for å unngå frosne vannrør når gradestokken nærmer seg -15. Og det har ikke akkurat vært sommertemperaturer de siste mnd.

Skrevet

Herregud, det gløymde eg :kjefte:

Gjest Gjest
Skrevet

5800 kWh her.

Enebolig på to plan, to voksne. Gulvvarme i de fleste gulv trekker vanvittig mye strøm! Utetemperaturer på -25 i ukevis gjorde ikke saken noe bedre.

Gjest Gjest_Miranda_*
Skrevet

4500 vanvittig mye synes jeg, rekkehus op 120 kvm, to voksne og to barn, sjekket prøveavregning, får regning på ca 4400..

Skrevet
Herregud, det gløymde eg :kjefte:

Tror du kan registrere innen den 5. Hos EB ihvertfall..

Gjest Gjest
Skrevet

Har brukt ca 1000 kWh siden 1.jan og frem til i dag. Bor alene i leilighet på 65 kvadrat. I følge prøveavregning hos Hafslund skulle nettleien bli ca 550,- Og så kommer jo strømmen i tillegg. Er vel sånn ca det jeg pleier å ha i forbruk, men er usikker på om det er høyt eller lavt forbruk?

Gjest Gjest
Skrevet
Har brukt ca 1000 kWh siden 1.jan og frem til i dag. Bor alene i leilighet på 65 kvadrat. I følge prøveavregning hos Hafslund skulle nettleien bli ca 550,- Og så kommer jo strømmen i tillegg. Er vel sånn ca det jeg pleier å ha i forbruk, men er usikker på om det er høyt eller lavt forbruk?

Det var ganske lavt forbruk, i alle fall sammenliknet med oss enebolig-energisløserne!

Jeg gjetter på at du har annen hovedvarmekilde enn strøm?

Gjest Gjest_zellica_*
Skrevet

Har brukt over 7000 kw timer. Ca 160 kvadrat over tre etasjer. Gammelt hus med dårlig isolasjon gjør at varmen fyker tvers i gjennom. Vi sparer der det er mulig og har varmepumpe, men det hjelper lite.

Gruer meg til regninga kommer ja. :sur:

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Leste av først nå, men det gikk heldigvis bra. Har brukt 3151 KVH siden sist. enebolig med en voksen og et barn. Varmekabler på bad og vannrør, fyrer mest med ved. Pleier å regne 1 kr til sammen med strøm og nettleie pr KWH og det pleier som regel å stemme.

Skrevet

Jeg bor i en like stor leilighet og har brukt nesten 4000 kWh i januar og februar. (Kun elektrisk oppvarming.)

Skrevet
Ca 9400 timer...

Jeg også.. :sukk:

Gjest Distiller
Skrevet

6700. Dårlig isolert, eldre hus.

Godt å se at jeg ikke er den eneste som får høy strømregning..

Gjest tinny
Skrevet

Jeg sjekker sjelden kwh, fordi vi får automatisk regnet ut prisen på neste strømregning og det er det vi er mest opptatt av. Denne gangen blir regninga på 1200 kr for februar. Det er 2-300 mer enn vanlig for en vintermåned. Bor i leid leilighet på 100 kvadrat, to etasjer. Varmtvann inkludert i leien.

Skrevet

jeg har brukt 3400 kWh i en eldre leilghet på 50 kvm og bare jeg som bor her.

Skrevet

Fra 1/1-1/3 :2700 kWh.

Enebolig (6 år gammel)på 220 kvadrat over 3 etg, oppvarming kun gjennom vannbåren varme i gulv.

2 voksne og 1 ungdom.

Skrevet

1/1-1/3 - ca 700 kw.

50kvm leilighet, fyring inkl. i husleie, så det jeg forbruker er for varmekabler på badet, kjøleskap, komfyr og alt av elektriske duppeditter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...