April Skrevet 10. september 2003 #21 Del Skrevet 10. september 2003 Vi hadde fire-etasjer med sjokoladekake... pynta med et vell av knallrøde marsipanroser. Den var dritlekker, og vanvittig god, og på tross av at vi hadde ca 30 andre kaker ble faktisk bryllupskaken oppspist. Og konditoren som laget den syntes det var SÅ morsomt å lage noe annet enn marsipan Ønsker en annen kake en marsipan, du kan ikke sende meg en pm med bilde? Har lyst på sjokoladekake.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 10. september 2003 #22 Del Skrevet 10. september 2003 Tror det blir sjokoladekake på oss. Men kanskje en liten marsipankake ved siden av siden vi er glad i det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 10. september 2003 #23 Del Skrevet 10. september 2003 Åh.....jeg får så innmari lyst på noe godt. NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!! Vi skal ha marsipan kake. Er ikke så glad i det men jeg kommer vel ikke til å spise så mye kake heller den dagen??? Så skal vi ha 12 andre kaker i tillegg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 11. september 2003 #24 Del Skrevet 11. september 2003 Jeg spurde kjæresten min her om dagen hvordan bryllupskake han ville vi skulle ha, og han mente det perfekte måtte være en i 3 etasjer med sjokoladekake nederst, ostekake i midten og rullekake på toppen. Det er de kakene han er mest glad i Tror ikke han skal få siste ordet i den saken. At det blir sjokoladekake er nok ikke usannsynelig. Det blir iallefall ikke marsipan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 11. september 2003 #25 Del Skrevet 11. september 2003 Man kan vel velge hvilken som helst kake som bryllupskake. Jeg har vært i flere bryllup hvor det har vært ostekake ( mange små ) sjokoladekake..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 11. september 2003 #26 Del Skrevet 11. september 2003 Har sikkert vært oppe før, men hva koster en bryllupskake, og er det noen som vil anbefale enkelte leverandører (gjerne på Romerike)? VIl gjerne ha priser både på "vanlige" med marsipan og andre typer bryllupskaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå