Gjest Gjest_Maren_* Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Hvor lang tid tar det før man får varene herfra? Pengene er gått ut fra kontoen min den 22. februar, men jeg har enda ikke mottatt varene ... er det noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Sist jeg bestilte fikk jeg ikke varene før etter 2 måneder. Men nå er det bare 2. mars i dag, så for din del har det jo bare gått ei knapp uke. Du må nok belage deg på å vente litt til, spesielt hvis du har handlet for over 200kr slik at det skal innom tollen.
Gjest Iah Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Har alltid fått varene mine maks en uke etter bestilling, men jeg bestiller aldri for mer enn 200 kroner.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Har fått alle pakkene min etter en uke fra SN, selv i juletider. Har bestil 4 ganger der i år, men handler aldrig over 200 grensen. Kansje du handlet over å ble stoppet i tollen?
Gjest Gjest_Maren_* Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Takk for svar ja, jeg handlet for over 200, så jeg må nok belage meg på litt venting ..
Miko Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 Takk for svar ja, jeg handlet for over 200, så jeg må nok belage meg på litt venting .. Da tar det nok 2-3 uker ekstra ja. Av en eller annen grunn tar det fryktelig lang tid å komme seg gjennom den norske tollen.
Gjest Sånn Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 Det har tatt en til to uker. Vanligvis en uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå