Marianne Skrevet 9. september 2003 #1 Skrevet 9. september 2003 Har dere sett den reklamen hvor "Pernille" kommer inn å er så misfornøyd? Det er altså så latterlig det de sier. I går kom Pernille til meg og var så misfornøyd. Så på slutten av reklamen sier hun Etter to uker smilte Pernille igjen. Legger dere merke til sånne ting i reklamer? Det gjør jeg og det irriterer meg rett og slett
Tusenfryd Skrevet 9. september 2003 #2 Skrevet 9. september 2003 Helt enig - det er grusomt! Og det hjelper ikke hvis jeg kunne trengt den shampoen aldri så mye - vil ikke ta i den. Bruker ikke ting som har teite reklamer.
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #3 Skrevet 9. september 2003 Ja, akkurat den formuleringen har jeg ledd godt av. Ellers har jeg selvsagt latt meg lure til å kjøpe den shampoen, og aldri har det drysset mer flass nedover mitt blekfete legeme enn i den perioden...
MarianneE Skrevet 9. september 2003 #4 Skrevet 9. september 2003 Finnes det egentlig en inteligent reklame?
Tusenfryd Skrevet 9. september 2003 #5 Skrevet 9. september 2003 Skal begynne å løpe inn til min frisør hver uke og opplyse ham om jeg smiler eller klør denne uken... det kommer han til å sette pris på
Marianne Skrevet 9. september 2003 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2003 Det tror jeg jammen jeg og skal Tusenfryd
Gjest Virvel Skrevet 9. september 2003 #7 Skrevet 9. september 2003 I går kom Pernille til meg og var så misfornøyd. Så på slutten av reklamen sier hun Etter to uker smilte Pernille igjen. Akkurat det jeg har lagt merke til også. Men hele reklamen er jo bare helt usannsynlig irriterende. Jeg får spasmer. "To uker senere var Pernille glad igjen: Alt er ok!" ÅååååÅÅÅååååÅÅÅÅÅåååååÅÅ!
ragnalina Skrevet 11. september 2003 #8 Skrevet 11. september 2003 Finnes det egentlig en inteligent reklame? ..kanskje ikke..men head&shoulder-reklamen er definitivt av de mest uintelligente reklamene..
Ridder Reddik Skrevet 11. september 2003 #9 Skrevet 11. september 2003 Har dere sett den reklamen hvor "Pernille" kommer inn å er så misfornøyd? Det er altså så latterlig det de sier. I går kom Pernille til meg og var så misfornøyd. Så på slutten av reklamen sier hun Etter to uker smilte Pernille igjen. Legger dere merke til sånne ting i reklamer? Det gjør jeg og det irriterer meg rett og slett Akkurat det har jeg faktisk ikke tenkt på. Men når du sier det, så er det jo ganske teit, ja. Det jeg har lurt litt på, er om jeg er unormal. Løper virkelig alle andre til frisøren hver gang de klør og er litt misfornøyde? Og at man til og med tar seg tid til å stikke innom frisøren for å fortelle at alt er bra igjen.
Gjest sunshine-t Skrevet 11. september 2003 #10 Skrevet 11. september 2003 ja!!!! den er såååååååå teit"!!!!!!
Gjest sunshine-t Skrevet 11. september 2003 #11 Skrevet 11. september 2003 ja!!!! den er såååååååå teit"!!!!!!
manji Skrevet 11. september 2003 #12 Skrevet 11. september 2003 Apropo reklamer.... Er det noen som har merket seg en av Munkholm reklamene? Der vedkommende som sjenker i halvliter glasset presterer å fylle det opp ved hjelp av ei 0.33 flaske Har merket meg flere, men kommer ikke på dem i farten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå