Gjest caramiacaramella Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Dette er kanskje et dumt spørsmål, men jeg kjører på likevel: går det an å ha en hudtype i ansiktet og en annen på resten av kroppen? Grunnen til at jeg spør er at jeg har prøvd å finne ut av hvilken hudtype jeg har, men huden på ansiktet mitt er så forskjellig fra huden på resten av kroppen! Det høres ut som ansiktet mitt er den normale hudtypen(jeg pleier ikke ha problemer med huden der, får veldig sjelden kviser osv), men kroppen min høres ut som den sensitive typen! Jeg har hatt problemer med huden på kroppen min i flere år, får ofte tørre områder selv om jeg bruker fuktighetskrem etter hver dusj. I tillegg har jeg områder som "blusser opp" og er røde på bryst, armer og litt på ryggen. Jeg tror ikke andre merker det, men jeg er veldig selvbevisst på det! Har vært til legen med problemet før og fikk da en salve jeg skulle smøre på i et par uker, men jeg merket ingen bedring. Noen som vet hva som kan være galt med huden min? Og har jeg altså to forskjellige hudtyper? Eller er det bare noe som er galt med huden min, og derfor virker det som to forskjellige hudtyper?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå