Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en jente som liker å ha kontroll over alt folk kan se på PC'n min. Jeg har passord til min og gjeste konto, men vil gjerne kunne slette loggen min slik at ingen kan se hvilke sider jeg går inn på. Det er ikke det at jeg ser på så mye snuskete greier og sånn, men jeg liker ikke tanken på at hvis noen var på min data så kunne de gått igjennom historien på PC'n og sett hva jeg har vært innpå.

Dette var ikke noe big deal før. Jeg gikk inn på tools-delete browsing history og så slettet jeg loggen og gjerne passord som PC'n husket. Etter jeg fikk Windows Internet Explorer 8 derimot... går ikke dette. Jeg sletter loggen, men det skjer ingenting.

Hva kan jeg gjøre for å slette den? Er det noen som har hatt det samme problemet?

Google toolbaren min er blitt vekke på toppen av det hele. Nå må jeg gå inn på google.com for å søke. Så mye stress.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde meg fram nå i explorer. Loggen går ca 3 uker tilbake i tid. Hvis du f.eks trykker på at du vil slette loggen for idag, går du inn på favoritter (det stjerneikonet helt til venstre), høyreklikk på ønsket "dato" og trykk slett :)

Skrevet

Prøvde det, men det funker ikke. Jeg har slettet all historie så mange ganger, men det hjelper ikke. Jeg har gått inn på det du sa, tools - internet options osv. Ingen ting virker. Historien er limt på datan. Spesielt KG diskusjoner jeg har vært på i. Hmmm. :tristbla:

Det irriterer meg veldig. Jeg er ganske flink med data. Men nå vet jeg ikke hva mer jeg kan prøve.

Skrevet

Prøv å slette småkakene (cookies)...

Skrevet

Ingenting av dette funker. Jeg har prøvd alt flere ganger.

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Mener du å si at du ikke klarer å slette loggen din?

Endret av Veslejenta
Skrevet
Mener du å si at du ikke klarer å slette loggen din?

Jeg vet hvordan man gjør det. Men det går ikke lenger.... Eller internet sidene blir borte, men om jeg skriver for eksempel sex så kommer alle sex diskusjonene jeg har deltat i her på KG. Internet sider kommer ikke lenger. Om jeg skriver hotmail så kommer ikke det opp lenger da må jeg skrive alt.

Det irriterer meg at om noen bruker min brukerkonto så kan de se alle diskusjonene jeg har vært innom og alle tingene youtube videoene jeg har søkt på.

Fuck denne jævla PC dritten! Jeg har seriøst prøvd alt! Hadde ikke noe probemer med dette før jeg oppgraderte internet explorer.

Skrevet

Tråden er ryddet.

Veslejenta - moderator

Gjest LoggB
Skrevet

Har du prøvd dette?

Trykk Alt på tastaturet sånn at menylinjen dukker opp i Internet Explorer > Velg Verktøy > Velg Alternativer for Internett > Velg fanen Avansert > Sett hake ved Tøm mappen for midlertidige Internett-filer når leseren er lukket > Klikk OK > Start Internet Explorer på nytt...

Gjest Gjest_Morten
Skrevet

Prøv å slette loggen for "Autofullfør"?

menylinje Verktøy --> Alternativer for internett --> fane Innhold --> knapp Innstillinger (under Autofullfør) --> knapp "Slett logg for Autofullfør".

Endre søkeleverandør:

Dette kan gjøres ved å klikke på pilen til høyre i søkeboksen (boksen øverst til høyre i IE).

"Google verktøylinje har blitt borte":

Hvilke verktøylinjer som skal vises finner du under menylinje Vis --> Verktøylinjer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...