daisy_dee Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Som overskriften lyder, jeg skulle gjerne blitt tipset om en dyktig frisør eller lærling i Oslo - som ikke er altfor dyr .. Har egentlig en fast frisør på Adam & Eva som jeg aller helst foretrekker, men økonomien er virkelig maks trang om dagen Trenger en stuss og farging av langt hår, evt. bare etterveksten om de klarer å blande lik farge..håpet på å slippe unna med et frisørbesøk til toppen 500,- Bor i Østensjøområdet, så velger gjerne en frisør i området fra Lambertseter - Sentrum/Majorstuen - Nydalen/Storo. Forslag? Vil gjerne se litt ok ut etter besøket også
daisy_dee Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 3. mars 2010 Ingen altså ..? Det er jo så mange som har kikket innom innlegget.. Salongen kan gjerne ligge litt i utkanten liksom, og ikke nødvendigvis være tilknyttet en kjede.
daisy_dee Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2010 Jeg har oppdaget Norsk Frisørskole i Nydalen.. Der har de flotte priser! :D Men er det noen som vet om det studentene gjør er okei? Er redd for å bli skamklipt .. =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå