Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Er det noen som vet om det kommer stygge arr av å ta ut piercingen? Vet det er individuelt, men i så fall, hva er dine erfaringer? Jeg tok den i brynet for 6 år siden som jeg vurderer å ta ut. Den i navelen er 4 år gammel, men tror ikke jeg vil fjerne den med det første. Og hva er forhåndreglene? Sunblock og aloe vera, eller må jeg ty til sterkere kremer for å prøve og unngå arr.
wahaj Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har hatt i brynet, man ser det nesten ikke. I navelen har jeg fått litt arr, mest pga det ble strekkmerker der under graviditeten. Tror ikke det hjelper uansett hva du smører på, du har jo tross alt "ødelagt" huden der. Og det er veldig individuelt åssen det vil si ut etterpå, men store arrene blir det nok ikke uansett.
fink Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Dersom du har hatt piercingen i mange år, er den vel helt grodd? Tror ikke det blir mer arrete enn det ser ut idet du tar den ut, altså et hull. Men dette vet jeg ikke. Har hatt piercing i navelen, men tok den ut netter bare noen måneder, og den grodde fort. Arret er bare en liten prikk.
Gjest Serena Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Reagerte på piercingen i navlen, så jeg tok den ut etter ett år. I dag er det en hvit prikk der. Må vite at det er ett arr for å se det.
LadyStarlight Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Jeg hadde piercing i navelen i rundt 5år, og endte opp med å måtte ta den ut pga at den begynte å gro ut. Fikk infeksjon akkurat i den tida jeg var nødt til å ta den ut, så ble til at jeg smurte på med Fucidin en liten stund, før jeg gikk over til å massere forsiktig med Helosan. Det ble et synlig og litt langt arr, men det blekner nok med tiden tenker jeg..eller jeg håper iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå