Gjest Squill Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Gi meg vår! Er ikke mars en vårmåned, kanskje? Lærte vi ikke det på barneskolen? Joda! Mars, april og mai: Vårmåneder. Så hvor er våren?
Gjest megvel Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Her i Kristiansand! Men det er sikkert bare en liten forsmak. Må ikke bli skuffa om det begynner å snø igjen
Gjest Squill Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Ahaaa, er det i Kristiansand den har gjemt seg, altså!! Det var ingen i Portveien 2 som informerte om at vårmåneden bare kom til Kristiansand... Dårlig gjort. Og vårdans, here goes:
Caramello Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Enig!! Jeg vil også ha våååår.. Men skal man tro det man hører på værmeldingen, skal det være vinter i 3 uker til.. Urk!
¤Pernille¤ Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 Må ikke bli skuffa om det begynner å snø igjen Du må ikke si sånt! Jeg er så glad for at våren er her i k-town!
Gjest megvel Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 Du må ikke si sånt! Jeg er så glad for at våren er her i k-town! Jeg forbereder meg på det verste Krysser fingre og tær for at våren er her for å bli!
^^Belle^^ Skrevet 2. mars 2010 #8 Skrevet 2. mars 2010 Her kommer en hel haug med :snø: til dere heldige sjeler som endelig har fått oppleve våren i år. Blærk. Jeg er så lei av snø nå (2 måneder har den vært her! 2 måneder!!! Vi pleier å ha snø i 2 uker vi...) at jeg faktisk lengter tilbake til regnet og brunt gress. Så ja, jeg også vil ha våååååår!
Kine28 Skrevet 2. mars 2010 #9 Skrevet 2. mars 2010 Her kommer en hel haug med :snø: til dere heldige sjeler som endelig har fått oppleve våren i år. Blærk. Jeg er så lei av snø nå (2 måneder har den vært her! 2 måneder!!! Vi pleier å ha snø i 2 uker vi...) at jeg faktisk lengter tilbake til regnet og brunt gress. Så ja, jeg også vil ha våååååår! Det er vårstemning i Oslo i dag! Jippi!
Gjest Squill Skrevet 2. mars 2010 #10 Skrevet 2. mars 2010 værmeldingen, skal det være vinter i 3 uker til.. :dåne: Oslo og Kristiansand, dere kan ta dere en bolle!!
^^Belle^^ Skrevet 2. mars 2010 #11 Skrevet 2. mars 2010 :dåne: Oslo og Kristiansand, dere kan ta dere en bolle!! Enig. Her snør det. Igjen. Fordi en meter med snø er ikke nok.
kontorstol Skrevet 2. mars 2010 #12 Skrevet 2. mars 2010 Nydelig blå himmel og strålende sol her i en annen østlandsby også
Gjest Squill Skrevet 2. mars 2010 #13 Skrevet 2. mars 2010 Enig. Her snør det. Igjen. Fordi en meter med snø er ikke nok. Nei, erru gærn, langt fra nok, én meter snø dekker jo ikke bilen ordentlig en gang!! Det blir liksom ikke ordentlig moro før man akkurat har kommet inn etter en slitsom måkeøkt og har måkt fin vei til hovedveien, og man hører lyden av brøytebilen som kjører langs hovedveien og måker to meters vegg til min nyoppmåkede vei.
Gjest Trajan Skrevet 4. mars 2010 #14 Skrevet 4. mars 2010 Slutt og klag vi bor i et land langt mot nord. Da kan det være snø ut mars og april. ja jeg husker en gang da det snødde i Mai det er vår Mars April og Mai er vårmåneder men det betyr ikke at det plutselig blir varmere
Gjest Squill Skrevet 4. mars 2010 #15 Skrevet 4. mars 2010 Slutt og klag vi bor i et land langt mot nord. Da kan det være snø ut mars og april. ja jeg husker en gang da det snødde i Mai det er vår Mars April og Mai er vårmåneder men det betyr ikke at det plutselig blir varmere Er det sant??! Og jeg som har trodd helt siden barneskolen at all snøen er borte og vi kan gå i kjole fra og med mars...
Ids Skrevet 4. mars 2010 #16 Skrevet 4. mars 2010 Foreløpig en kald vår :gjeiper: Men, deilig at solen stikker seg litt frem da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå