Just-A-Girl Skrevet 2. mars 2010 #1 Del Skrevet 2. mars 2010 Hverdagen går greit igjen, etter jeg ble singel. Kveldene klarer jeg meg gjennom. Ser lyset i tunnelen! Men så er det morgenen, når vekkeklokka ringer, det er DA jeg synes det er skikkelig kjipt å være alene, da jeg savner han, da jeg kan begynne å gråte. Hvordan takle morgenen bedre? Noen som har tips til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #2 Del Skrevet 2. mars 2010 Hei! Er nylig singel selv (snart to mnd), og har hatt akkurat dette problemet selv. Det beste rådet er rett og slett å ta tiden til hjelp. For meg ble det bedre og bedre etterhvert. Et annet råd er å ha noe å stå opp til, jobb eller skole f eks. Hvis man ligger lenge og halvsover på morgenen, ligger man ofte og tenker og blir lei seg- det ble hvertfall jeg! Hol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leon85 Skrevet 2. mars 2010 #3 Del Skrevet 2. mars 2010 Hei! Det hjelper å ha en plan og ha noe å stå opp til. Og ikke bli liggende i senga og savne for lenge, stå opp i det du våkner eller ihvertfall relativt kjapt. Sett på musikk som får deg i godt humør, evt sett på tven/radioen (poenget er å ha lyd/distraksjoner rundt deg). Uansett hva du gjør blir det bedre etterhvert:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hilde20 Skrevet 4. mars 2010 #4 Del Skrevet 4. mars 2010 går gjennom det samme, og det har blitt bedre. Det beste er å ha noe å stå opp til, ja. Gjerne slå på en gladkanal på radioen når du våkner =) ikke prøvd, men hørtes lurt ut. Men blir også veldig lei meg når jeg blir liggende. Hadde tenkt å ligge litt lengre i morgen, men nå fristet det ikke. Kanskje stå opp og dra på trening. Ja, lag planer =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå