Gå til innhold

Nysingel

Just-A-Girl

Anbefalte innlegg

Hverdagen går greit igjen, etter jeg ble singel. Kveldene klarer jeg meg gjennom. Ser lyset i tunnelen!

Men så er det morgenen, når vekkeklokka ringer, det er DA jeg synes det er skikkelig kjipt å være alene, da jeg savner han, da jeg kan begynne å gråte.

Hvordan takle morgenen bedre? Noen som har tips til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hei!

Er nylig singel selv (snart to mnd), og har hatt akkurat dette problemet selv.

Det beste rådet er rett og slett å ta tiden til hjelp. For meg ble det bedre og bedre etterhvert.

Et annet råd er å ha noe å stå opp til, jobb eller skole f eks. Hvis man ligger lenge og halvsover på morgenen, ligger man ofte og tenker og blir lei seg- det ble hvertfall jeg!

Hol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det hjelper å ha en plan og ha noe å stå opp til.

Og ikke bli liggende i senga og savne for lenge, stå opp i det du våkner eller ihvertfall relativt kjapt. Sett på musikk som får deg i godt humør, evt sett på tven/radioen (poenget er å ha lyd/distraksjoner rundt deg).

Uansett hva du gjør blir det bedre etterhvert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hilde20

går gjennom det samme, og det har blitt bedre. Det beste er å ha noe å stå opp til, ja. Gjerne slå på en gladkanal på radioen når du våkner =) ikke prøvd, men hørtes lurt ut. Men blir også veldig lei meg når jeg blir liggende. Hadde tenkt å ligge litt lengre i morgen, men nå fristet det ikke. Kanskje stå opp og dra på trening. Ja, lag planer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...