Gjest Gjest_Chloè_* Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Har bestilt en plakat fra USA. Noen som vet hvor lang tid jeg kan beregne før den kommer frem?
Lapetos Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Tror nok du må regne med ca 2 uker. Men det kommer selvsagt an på Jeg bestiller ofte ting fra USA, og England for den saks skyld. Noen ganger kommer det lynraskt, andre ganger virker det som om det aldri kommer frem
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Kommer også an på verdien på pakken, er den på over 200,- skal den innom tollen og slikt og da tar det lengre tid!
Gjest Gjest_Chloè_* Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Takk takk! Da belager jeg meg på sånn ca tre uker, tenker jeg
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Takk takk! Da belager jeg meg på sånn ca tre uker, tenker jeg Har bestilt mye fra usa. Går det sent er det som regel norsk tollvesen som somler. Det varierer fra 5 dager til 3 måneder...så vet du det :-)
Miko Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 Har bestilt mye fra usa. Går det sent er det som regel norsk tollvesen som somler. Det varierer fra 5 dager til 3 måneder...så vet du det :-) Det er også min erfaring. Noe kommer i løpet av få dager, andre ting tar votter og vinter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå