Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Hei! Vi planlegger sommerferien om dagen. Har sett det er flere typer reiser der man kan kombinere å bo på to-tre forskjellige steder. Eller at man først har en uke med opplevelser og deretter en uke med avslapping. Jeg kan absolutt tenke meg den typen ferie der vi først har guide med omvisning og kultur, og avslutter ferie med sol og bad... Noen som har tips om slike turer? Tenker å dra mellom 17 og 22 juli og være borte i 2 uker
Gjest padawan Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 hvor gamle er dere og skal dere ha med unger på turen?
Gjest TS Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 hvor gamle er dere og skal dere ha med unger på turen? vi er ca 30 år og har ingen barn! har forsåvidt ikke noe i mot å dra på tur med pensjonister heller, hehe!
Gjest padawan Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 var ikke sånn ment. hvis dere skulle reise med småbarn så hadde dere måtte legge opp ferien annerledes enn om dere reiser kun dere to. hva med å legge opp en storbyferie i Europa?
caroprins Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 En uke på cruise i vestre middelhav kombinert med en uke ved costa dorada kysten. Vi gjorde dette i fjor sommer og det er absolutt å anbefale. Vi brukte da Apollo til denne reisen. Ellers så har StarTour tema reiser flere kombinasjonsreiser og jeg mener å ha sett at både Apollo og Orkide reiser har tilbud av denne typen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå